Vibelle bleer fra Aldi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Nadia&Daniel

lisesp83 skriver:

Vi bruger Vibelle bleer.. De bedste nogensinde. Dem der holder bedst tør, og sidder godt. Og vi er allerede oppe i str 4..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

quar20

Anonym skriver:

Jeg har altid været glad for Vibelle bleerne fra Aldi (både deres pris og sugeevne) men NU er det slut. Flere gange har jeg oplevet at min søn bliver våd op ad siden og det er selvom han bliver skiftet hver 2.-3. time. Det er ikke fordi jeg bruger en for lille ble eller noget. Nu måtte jeg bide i det (dyre) æble og skifte over til Libero.

Er der andre som har oplevet samme problem med Vibelle bleerne?  Eller er det bare min deng der tisser helt ekstremt?

Ja.. Tino brugte bleerne til han var 1år og 3 måneder - derfra gik vi videre til den fra rema - og nu er vi på libero..!! I guder altså - der var tis alle vejne trods vi også skiftede konstant..!!

Anmeld

24. maj 2011

h_bernie

Vi brugte Vibelle i str 1+2, men så begyndte August at tisse igennem konstant. Mega irriterende. Skiftede til Libero og har ingen problemer haft.

Alberte har brugt Libero fra start og hun har vel maks haft 2 "uheld" hun er 7 måneder.

Tror det er forskelligt hvilke bleer sidder godt på div. børn. Alle børn har jo forskellig facon.

Anmeld

24. maj 2011

Josesmor

MoarJ skriver:

Kan varmt anbefale Lidl bleer 50,- pr pakke... 

Men prisen er vel lidt ligegyldig hvis det ik holder på tisset

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Josesmor skriver:

Men prisen er vel lidt ligegyldig hvis det ik holder på tisset

Ja det er det vel... Vi har da også oplevet at de ikke altid holder på det hele, det sker i sjældne tilfælde... 

Anmeld

24. maj 2011

Josesmor

I starten brugte vi Aldi's men vi fik også problemer med afføring udenfor bleen. Prøvede at gå en str op men den var alt for stor. Så vi bruger Libero og de sidder så godt. Men tror det er meget forskelligt fra barn til barn hvilket mærke der passer bedst

Anmeld

24. maj 2011

signe.

Anonym skriver:

Jeg har altid været glad for Vibelle bleerne fra Aldi (både deres pris og sugeevne) men NU er det slut. Flere gange har jeg oplevet at min søn bliver våd op ad siden og det er selvom han bliver skiftet hver 2.-3. time. Det er ikke fordi jeg bruger en for lille ble eller noget. Nu måtte jeg bide i det (dyre) æble og skifte over til Libero.

Er der andre som har oplevet samme problem med Vibelle bleerne?  Eller er det bare min deng der tisser helt ekstremt?

sjovt, eller, at du skriver det.. vi har brugt vibelle ALTID, men da vores søn gik fra str 3 til 4, så skete der også ting og sager... hans body var våd af tis, OGSÅ selvom han bliver skiftet regelmæssigt, plus han fik røde knopper henover maven.. der hvor den spændes fast... vi købte en prøvepakke libero, og vaæ var de tisvåde bodyer, og de røde knopper...

Anmeld

24. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

ikke ts

vi var rigtig glade for dem mens hun var helt lille men så voksede hun ud af dem og nu bruger vi dem fra Lidl.

Anmeld

24. maj 2011

LotteGabriella

Janni. skriver:

Nej det problem har vi ikke haft med Vibelle, vi havde det til gengæld med Libero 

hvor pudsigt, det samme her

Anmeld

24. maj 2011

Janni.

LotteGabriella skriver:

hvor pudsigt, det samme her

Ja underligt, jeg troede ellers libero var en af de bedste, men ind til videre har vi ikke haft nogen uheld med vibelle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.