Vibelle bleer fra Aldi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.508 visninger
30 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har altid været glad for Vibelle bleerne fra Aldi (både deres pris og sugeevne) men NU er det slut. Flere gange har jeg oplevet at min søn bliver våd op ad siden og det er selvom han bliver skiftet hver 2.-3. time. Det er ikke fordi jeg bruger en for lille ble eller noget. Nu måtte jeg bide i det (dyre) æble og skifte over til Libero.

Er der andre som har oplevet samme problem med Vibelle bleerne?  Eller er det bare min deng der tisser helt ekstremt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Janni.

Nej det problem har vi ikke haft med Vibelle, vi havde det til gengæld med Libero 

Anmeld

24. maj 2011

Enayia

Anonym skriver:

Jeg har altid været glad for Vibelle bleerne fra Aldi (både deres pris og sugeevne) men NU er det slut. Flere gange har jeg oplevet at min søn bliver våd op ad siden og det er selvom han bliver skiftet hver 2.-3. time. Det er ikke fordi jeg bruger en for lille ble eller noget. Nu måtte jeg bide i det (dyre) æble og skifte over til Libero.

Er der andre som har oplevet samme problem med Vibelle bleerne?  Eller er det bare min deng der tisser helt ekstremt?

I starten brugte vi bleerne fra rema1000 og de bliiligere mærker er for det meste også helt OK, men nogle børn tisser lidt mere, især når de nu er lidt store, så er det ikke alle mærker der suger lige godt. Vi skiftede også til Libero da Liva var ca 2 måneder!

meeen hvis de tisser meget kan de skisme også tisse ned i siderne på Libero, især når man putter dem lidt på siden, så render det lige ned. Mums

Anmeld

24. maj 2011

Mama2980

Janni. skriver:

Nej det problem har vi ikke haft med Vibelle, vi havde det til gengæld med Libero 

Samme her..

Anmeld

24. maj 2011

lisesp83

Vi bruger Vibelle bleer.. De bedste nogensinde.

Dem der holder bedst tør, og sidder godt. Og vi er allerede oppe i str 4..

Anmeld

24. maj 2011

mulle7430

nej jeg har brugt dem til de 4 små og har været glade for dem  men kan da godt forstå det er trals dig

Anmeld

24. maj 2011

FamilenStorm

Vi brugte også viebelle fra Aldi, indtil prinsessen fik en allergisk reaktion fra dem.. Så nu bruger vi pampers og anglemark..

Anmeld

24. maj 2011

Janni.

lisesp83 skriver:

Vi bruger Vibelle bleer.. De bedste nogensinde.

Dem der holder bedst tør, og sidder godt. Og vi er allerede oppe i str 4..

Vi er allerede oppe i str 3, han er 2 mdr gammel 

Anmeld

24. maj 2011

lisesp83

Janni. skriver:

Vi er allerede oppe i str 3, han er 2 mdr gammel 

wow... Haha, store dreng.

Anmeld

24. maj 2011

hilma

det tror jeg kan ske for de fleste bleer jeg bruger huggies økologiske og jeg har ikke oplevet at afføring eller tis er smuttet igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.