Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Trøjer/bluser i pigefarve
strømpebukser
bodyer lang og kort ærmet
Sparkedragter
natdragter
Billigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har 2 heldragte, en fra katvig og en fra ESL i str 86, men de er små så min datter kunne passe dem da hun var str 80
Har også en fra molo med babuskaer den er str 80 og næsten ikke brugt.
Du kan sendemig en pb hvis det har interesse
har muligvis også mere, bl. a stømpebukser, jakke mv
myr81 skriver: har muligvis også mere, bl. a stømpebukser, jakke mv
det jo mærkevarer du har, jeg søger billigt tøj
Emilie2010 skriver: det jo mærkevarer du har, jeg søger billigt tøj
Det er heller ikke dyrt (alt er jo relativt) du kan fx få de 2 heldragte fra katvig og esl til 100kr.
Kan også se hvad jeg ellers har hvis det er? Min mor har lavet de lækreste striktrøjer, der er i super stand og i kvalitetsgarn, hvis det var noget? Sig til så kigger jeg
myr81 skriver: Det er heller ikke dyrt (alt er jo relativt) du kan fx få de 2 heldragte fra katvig og esl til 100kr. Kan også se hvad jeg ellers har hvis det er? Min mor har lavet de lækreste striktrøjer, der er i super stand og i kvalitetsgarn, hvis det var noget? Sig til så kigger jeg
ikke strik
ok du kan se billeder her af det jeg har, kan kigge senere efter bodyer, de ligger ovre i hendes vs, har ikke fået dem hjem
Emilie2010 skriver: Trøjer/bluser i pigefarve strømpebukser bodyer lang og kort ærmet Sparkedragter natdragter Billigt
Søg på min profil - der er bukser, bluser mm. Interesseret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128