Køb af kuffert - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

sarahb skriver:

Jeg sværger til pek performance tasker. De er bløde og både med hjul og så man ka ha dem på ryggen. Prisn er lidt pebret men det er det værd. Alle mine gamle kufferter er kasseret og vi bruger kun Peak.

Det er desværre ikke noget for os. Jeg ville være nervøs for om parfumer, føntørrer, glattejern osv tager skade.... Ved jo hvordan personalet i lufthavnen kaster rundt med tasker og kufferter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Dot D skriver:

Fandt lige det her sted

http://e-tasker.dk/epic-jetstream-spinner-kuffert-bla.html 

det er vist den blå, jeg fik lavet link til, men det ser ud til, at den store på 77 cm koster 899, det er da ikke galt, og der er flere farver

Tusind tak. Jeg havde faktisk selv været inde på den hjemmeside, men synes slet ikke jeg kunne finde den blå til den pris...hmmm, men tak for det!

Anmeld

24. maj 2011

Dot D

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Tusind tak. Jeg havde faktisk selv været inde på den hjemmeside, men synes slet ikke jeg kunne finde den blå til den pris...hmmm, men tak for det!

Selv tak.

Du skal trykke på størrelse, så står der + 200 og + 300 ved de større størrelser

Anmeld

24. maj 2011

sarahb

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det er desværre ikke noget for os. Jeg ville være nervøs for om parfumer, føntørrer, glattejern osv tager skade.... Ved jo hvordan personalet i lufthavnen kaster rundt med tasker og kufferter...

det er jo helt op til en selv, vi har dog aldrig haft problemer

Anmeld

24. maj 2011

Såeh! Nu har jeg bestilt 2 stk. blå kufferter i 77 cm

Tusind tak for hjælpen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.