Køb af kuffert - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.026 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Er der nogle af jer der kender et godt sted på nettet, hvor man kan få kufferter i hårdt plast, gerne den helt store model, til rimelige penge? Det gør ikke noget hvis der er nogle friske farver, men er ikke et must.

Jeg vil af princip IKKE op at give omkring 1500-2000 kr for en kuffert - No way!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Dot D

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Er der nogle af jer der kender et godt sted på nettet, hvor man kan få kufferter i hårdt plast, gerne den helt store model, til rimelige penge? Det gør ikke noget hvis der er nogle friske farver, men er ikke et must.

Jeg vil af pricip IKKE op at give omkring 1500-2000 kr for en kuffert - No way!  

Nu er det godt nok noget tid siden, jeg købte min. Men gul i hård plast købt hos Neye i Randers og mener jeg gav 699 kr for den i (stor) mellemstørrelse

God tur...

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

Jeg vil af pricip IKKE op at give omkring 1500-2000 kr for en kuffert - No way!  

Jeg kender desværre ikke nogen steder på nettet, men vil lige minde om, at kufferterne af hård plast, er en del tungere end de "bløde" kufferter, hvis I skal begrænse kiloene i kufferterne.

Det problem havde vi nemlig sidste år, på en længere tur til USA, og vi endte med kun at tage "bløde" kufferter med

God jagt, og god rejse

Anmeld

24. maj 2011

Dot D skriver:

Nu er det godt nok noget tid siden, jeg købte min. Men gul i hård plast købt hos Neye i Randers og mener jeg gav 699 kr for den i (stor) mellemstørrelse

God tur...

Tak for det...

Dog ville jeg helst finde den på nettet, og få den leveret hjem til...

Anmeld

24. maj 2011

Dot D

Tak for det...

Dog ville jeg helst finde den på nettet, og få den leveret hjem til...

Hi hi, ja dovenskaben længe leve.... Skal nok sige til, hvis jeg falder over en på nettet

Anmeld

24. maj 2011

Nessie skriver:

Jeg kender desværre ikke nogen steder på nettet, men vil lige minde om, at kufferterne af hård plast, er en del tungere end de "bløde" kufferter, hvis I skal begrænse kiloene i kufferterne.

Det problem havde vi nemlig sidste år, på en længere tur til USA, og vi endte med kun at tage "bløde" kufferter med

God jagt, og god rejse

Jeg har faktisk fundet en blød én som jeg godt kan lide, og til rimelige penge, men jeg har faktisk altid gået udenom de bløde, da min umiddelbare tanke er, at den bliver hurtigt slidt? Eller det er måske bare en fordom?

Anmeld

24. maj 2011

Dot D skriver:

Hi hi, ja dovenskaben længe leve.... Skal nok sige til, hvis jeg falder over en på nettet

Hahaha, I know....  Men finder jeg ikke en på nettet, så må jeg jo ind til byen! For en ekstra kuffert, det skal vi have

Anmeld

24. maj 2011

sarahb

Jeg sværger til pek performance tasker. De er bløde og både med hjul og så man ka ha dem på ryggen. Prisn er lidt pebret men det er det værd. Alle mine gamle kufferter er kasseret og vi bruger kun Peak.

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

Jeg har faktisk fundet en blød én som jeg godt kan lide, og til rimelige penge, men jeg har faktisk altid gået udenom de bløde, da min umiddelbare tanke er, at den bliver hurtigt slidt? Eller det er måske bare en fordom?

De bliver jo ikke altid behandliet lige pænt i lufthavnene, og så er de hårde nok lidt mere holdbare, men lufthavnene i USA, er faktisk det eneste sted hvor vi har oplevet fodaftryk og revner i kufferten

Anmeld

24. maj 2011

Dot D

Hahaha, I know....  Men finder jeg ikke en på nettet, så må jeg jo ind til byen! For en ekstra kuffert, det skal vi have

Fandt lige det her sted

http://e-tasker.dk/epic-jetstream-spinner-kuffert-bla.html 

det er vist den blå, jeg fik lavet link til, men det ser ud til, at den store på 77 cm koster 899, det er da ikke galt, og der er flere farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.