jeg tænker for meget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. november 2008

Tikki

...over det der med at lade andre passe Iza - det går jo fint nok nu, men jeg må altså lige høre jer.........vi skal til bryllup på fredag og til 30 års fødselsdag lørdag og Iza skal passes begge dage..2 dage i træk, hvor hun fredag skal passes af farmor her hos os og den næste dag passes af min lillebror hos min mor i Jylland (vi er lige i nærheden og kan være hjemme på 10 minutter).....men jeg er sådan i tvivl om, om det bliver lidt at stramme den?? - det er jo første gang hun skal lægges af nogle andre........århhhhh jeg er så træt af mig selv og mit tænkeri, for det går jo nok.....jeg har sgu bare så dårlig samvittighed over 2 dage i træk, men jeg vil bare så gerne til begge ting......Kan I ikke komme med nogle vise ord til mig, så jeg lige får en ny vinkel på og ikke slider mig selv op med graviditetshormonforstyrrende depressive tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2008

Loggidut

kan godt forstå dig, men hvad med at lave en lille ferie hos farmor, så hun blev der to nætter i træk?

så virker det måske ikke så uoverskueligt, det kan jo være slemt først at hente hente hende hos farmor, og så aflevere hende et andet sted....så er det næsten bedre hun slet ikke ser jer...ude af øje...ude af sind!

håber virkelig i kommer gennem det, for jeg kan godt forstå det virker stort

Anmeld

16. november 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

kan godt forstå dig, men hvad med at lave en lille ferie hos farmor, så hun blev der to nætter i træk?

så virker det måske ikke så uoverskueligt, det kan jo være slemt først at hente hente hende hos farmor, og så aflevere hende et andet sted....så er det næsten bedre hun slet ikke ser jer...ude af øje...ude af sind!

håber virkelig i kommer gennem det, for jeg kan godt forstå det virker stort

ja jeg tænkte også lige om ikke farmor kunne ha hende i to dage.
jeg tror nemlig personligt her hjemme at arthur ville ha svært ved at gi slip på os hvis vi næsten lige havde hentet ham.
men på den anden side, hvis hun blir ked når i kører fra hende 2. dag, så går det altså hurtigt over.. jeg er sikker på din bror nok skal få hende på andre tanker end jer hurtigt igen.
det skal nok gå kære jeanette. uanset hvor meget eller lidt du spekulerer

Anmeld

16. november 2008

Kaufie

Enig med sloggi - jeg tror også det ville være at foretrække kun at lade hende passe et sted. Så er der kun et sted og et sæt passere hun skal forholde sig til - og så måske slet ikke se jeg i mellemtiden. For som Sloggi også siger, ude af syne - ude af sind.

Mine forældre har helt sikkert størst succes med at passe William hjemme hos dem selv, hvor han ikke hele tiden venter at vi kommer ind af døren. Så hvis det er længerevarende pasning ryger han altid derud.

Anmeld

16. november 2008

Tikki

Ja..har tænkt den med farmor 2 dage, men hun kan ikke om lørdagen...og min mor vil så gerne se Iza (hun bor i Jylland, så det sker så sjældent og fødselsdagen er i Jylland nemlig...) Vi skal selv være hos min mor og sove, så vi kører tidligt lørdag og så er hos min mor til middag, hvor min lillebror så er og skal passe hende...så det drejer sig om tidsrummet 18.00 til en gang ud på natten, hvor vi kommer hjem fra fest......

Anmeld

16. november 2008

Tikki

Den første nat er det farmor, der kommer hjem til os og passer...så der er Iza hjemme i vante omgivelser....hun har endnu ikke prøvet at blive passet ude nemlig. Men næste nat er det så hos min mor af min lillebror.... Og det med at være ked af det når vi går, det gør hun lige meget hvem der passer hver gang, så det kan vi desværre ikke undgå..

Anmeld

16. november 2008

Tikki

ka li ja skriver:

ja jeg tænkte også lige om ikke farmor kunne ha hende i to dage.
jeg tror nemlig personligt her hjemme at arthur ville ha svært ved at gi slip på os hvis vi næsten lige havde hentet ham.
men på den anden side, hvis hun blir ked når i kører fra hende 2. dag, så går det altså hurtigt over.. jeg er sikker på din bror nok skal få hende på andre tanker end jer hurtigt igen.
det skal nok gå kære jeanette. uanset hvor meget eller lidt du spekulerer

Ja....men pyhh da - kan ligge helt søvnløs over det Men ja, jeg må holde fast i, at det nok skal gå og at vi kan komme hjem til hende på 10 minutter begge aftner, hvis det går helt galt.......men de følelser de følelser

Anmeld

16. november 2008

Kaufie

Jamen det skal da helt sikkert nok gå. Om som du skrev er I jo kun 10 min væk, hvis nu Iza bestemmer sig for at mor og far altså bare skal være der!

Og jeg kan da godt forstå din mor også gerne vil have chancen for at passe når I nu skal så tæt på alligevel....

Anmeld

16. november 2008

Tikki

Kaufie skriver:

Jamen det skal da helt sikkert nok gå. Om som du skrev er I jo kun 10 min væk, hvis nu Iza bestemmer sig for at mor og far altså bare skal være der!

Og jeg kan da godt forstå din mor også gerne vil have chancen for at passe når I nu skal så tæt på alligevel....

Ja...he he, men min mor skal selv til kobberbryllup om aftenen lørdag, så derfor er det min bror, der skal passe...ja, det er lidt forvirrende så det bliver lige en eftermiddag mormor kan få sammen med Iza - men lidt har også ret

Anmeld

16. november 2008

Loggidut

selv om det er svært, ville jeg nu nok alligevel havde sagt til min mor, to bad...det gælder Iza, og du må undvære hende den her gang, og så lade hende blive hos farmor...

aj jeg kan godt forstå du har det slemt med det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.