Så skal Simon være storebror :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2008

Mie A

Betina1978 skriver:

He he Tillykke til dig også
Bliver spændende at se om vi kommer til at følges af igen...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 7+0

Ej Tillykke! Dejligt at have en at følges med... det er altså mærkeligt ikke at vide hvornår at det skal være... Men regner med at det bliver til oktober.

Knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

Sille

TILLYKKE........................

Skønt skønt.. hvor er det dejligt...........:))

Anmeld

25. februar 2008

Louise mortil4

birgittemarie skriver:

Neeeeeeej, tillykke!!! 8D Det må være helt vildt at være gravid igen! Og tænk at faktisk være mor til 3 før man fylder 26!! Hvor må det være skønt! SIkke et dejligt langt liv, du kan få med de små lækre unger (L)

Knus fra Birgitte

hi hi den kan jeg da godt stikke, jeg var mor til 3 inden jeg blev 24 år hi hi

Anmeld

25. februar 2008

Louise mortil4

Mie Albrecht skriver:

Så er jeg sgu gravid igen tøser...Har lige været til læge og har fået bekræftiget det... Aner ikke hvor langt jeg er henne, da jeg endnu ikke har fået min første menstration efter at Simon blev født.
Jeg er glad, men er lidt rundt på gulvet over, at det er sket så hurtigt.

Knus Mie

Ejj hvor dejligt tillykke med det. Bare det var mig. Ej sagde jeg virkeligt det..... ja savner sgu at de små var helt små, de bliver bare så hurtigt store.

Men rigtig mange gange tillykke herfra.

Knus Louise, Lærke og Liv

Anmeld

25. februar 2008

Lulle25

KÆMPE TILLYKKE HERFRA... Og gid det var mig, er så klar til at få en bebs mere, men kæresten vil helst vente lidt endu:P Det må da være super mærkeligt du ikke aner hvornår det er, men sådan er det jo, når man ikke har sit lort og kan regne på det, og den må du jo så undvære lidt endnu, men mon ikke det går(L)
I hvert fald tillykke herfra
Kh Louise

Anmeld

25. februar 2008

ka li ja

jamen der lyder da også et stoooort tillykke herfra :D

Anmeld

25. februar 2008

BellaT

:D:D:D:D:D:D

Tillykke Tillykke!!!!!
Hvor er det fantastisk.
Håber at du vil holde os opdateret med alle de forfærdelige graviditets-gener som mange af os allerede har fortrængt..:)) Og scanninger og spark og jordemoderbesøg og til sidst en spændende fødselsberetning.
Wuuhuu.

Knus fra Helle...

Anmeld

25. februar 2008

Rasmine

Tillykke tillykke...
Hvor stort!
:)

Anmeld

25. februar 2008

Muffinmus

Jamen dog...stort tillykke med det. Kan godt forstå lidt at du er rundt på gulvet, men det må da alligevel være planlagt:)
Spændende altså...uha, vil følge det med klistre øjne.

Anmeld

26. februar 2008

Mie A

Tak alle I dejlige tøser for de mange lykønskninger... Jeg skal nok sørge for at holde jer ajour med det hele. Det kan jo være at der bliver flere der joiner mig... kan da hører at der er et par piger derude der er skruk :D
Knus Mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.