Så skal Simon være storebror :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
33 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Mie A

Så er jeg sgu gravid igen tøser...Har lige været til læge og har fået bekræftiget det... Aner ikke hvor langt jeg er henne, da jeg endnu ikke har fået min første menstration efter at Simon blev født.
Jeg er glad, men er lidt rundt på gulvet over, at det er sket så hurtigt.

Knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

Ny mor

EJJJJJJJJJJJJ, hvor fedt :D:D:D TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!
knus Birgitte & Marius

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

Mie Albrecht skriver:

Så er jeg sgu gravid igen tøser...Har lige været til læge og har fået bekræftiget det... Aner ikke hvor langt jeg er henne, da jeg endnu ikke har fået min første menstration efter at Simon blev født.

Knus Mie

stort tillykke med det....weeeee...hvor er det fedt...8D glæder du dig ikke vildt meget...aj...du må være sindsyg stolt...forlader du os så? og flytter rum...aj vel?(L)

Anmeld

25. februar 2008

Mikkelmusen

Weee tillykke (L)(L)(L)

Anmeld

25. februar 2008

Mie A

Loggidut skriver:

Mie Albrecht skriver:

Knus Mie

stort tillykke med det....weeeee...hvor er det fedt...8D glæder du dig ikke vildt meget...aj...du må være sindsyg stolt...forlader du os så? og flytter rum...aj vel?(L)

Nej da... ALDRIG!!!

Anmeld

25. februar 2008

birgittemarie

Neeeeeeej, tillykke!!! 8D Det må være helt vildt at være gravid igen! Og tænk at faktisk være mor til 3 før man fylder 26!! Hvor må det være skønt! SIkke et dejligt langt liv, du kan få med de små lækre unger (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

25. februar 2008

linemus

Wauw!! Tillykke med det!

Knus Line

Anmeld

25. februar 2008

Anja

Tillykke ! Det er da super dejligt :-)

Skal du så til terminsscanning ??

Anmeld

25. februar 2008

Mie A

Anja skriver:

Tillykke ! Det er da super dejligt :-)

Skal du så til terminsscanning ??

Ja det regner jeg da med. Jeg skal have en nakkefoldsskanning og den skal jo tages rimeligt præcis, så jeg bliver jo nødt til at vide hvor langt at jeg er henne.
Har først en tid hos lægen den 11. marts... ØV ØV... Men regner da med at komme hurtigt til skanning derefter :o) Er bare så spændt på at se min lille guldklump :o)
Knus Mie

Anmeld

25. februar 2008

ivfmarie

ha ha - så VAR du jo gravid :D Og kæmpe tillykke!!!!

Knus Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.