Søger gode råd, slankekure/piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.644 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Anonym trådstarter

ER DER NOGLE HERINDE DER KAN HJÆLPE MIG MED VÆGTTAB??

HAR HØRT NOGET OM NOGLE ÆGGEKURE OG GRAPE KURE, OG DIVERSE PILLER.. MEN ER DER NOGLE DER KAN FORTÆLLE MIG HVILKEN KUR/PILLER DER ER BEDST??? JEG SKAL TABE MIG, OG DET SKAL VÆRE NU!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

HAR HØRT NOGET OM NOGLE ÆGGEKURE OG GRAPE KURE, OG DIVERSE PILLER.. MEN ER DER NOGLE DER KAN FORTÆLLE MIG HVILKEN KUR/PILLER DER ER BEDST??? JEG SKAL TABE MIG, OG DET SKAL VÆRE NU!!!

Dyrk motion, drik rigeligt med vand, og undgå sukker, hvidt brød, kartofler, og salt. 

De fleste "slankekure" gør dig fed i længden. 

Så spis sundt, og dyrk fitness. 

Anmeld

25. maj 2011

Wimmie

Misselbek skriver:

Dyrk motion, drik rigeligt med vand, og undgå sukker, hvidt brød, kartofler, og salt. 

Nemlig

Det er det eneste der hjælper i længden.

Hold dig fra piller og "hurtige kure" - hvis man tager en grapekur, nupokur, suppekur, så skal man være indstillet på enten at tage det hele på igen når man stopper kuren - eller i hvert fald at lægge kosten om efter kuren og spise sundere.

Anmeld

25. maj 2011

Frøken J.

Misselbek skriver:

Præcis!

rådstarter: Hurtige løsninger er som regel dårlige løsninger, og du skyder sig selv i foden. Synes HØJST den slags kure kan bruges som en kickstarter, men det ville jeg ikke en gang gøre. Man taber som regel bare væske på dem...

Madlog.dk - Tæl kalorier. Spis mindre end du forbrænder, eller forbrænder mere end du spiser. Så skal du nok tabe dig! Jeg tabte 20 kg på 5 måneder på den side. Uden motion endda. Det er hurtigt!

Anmeld

25. maj 2011

Carina1977

Misselbek skriver:

Hvorfor må man ikke spise kartofler? det gør jeg da

Anmeld

25. maj 2011

SHERO

Carina1977 skriver:

Jep kartofler er sundt (selvfølgelig med måde) det er hvid pasta og ris man skal droppe...

Jeg ville nu aldrig droppe mine kartofler... heh

Anmeld

25. maj 2011

Vivian87

Kartofler indeholder lige så meget stivelse og sukker som pasta og hører til de hurtige kulhydrater og skal derfor spises med måde - det er de færreste der ligefrem behøver at skære det helt ud af kosten

Anmeld

25. maj 2011

Carina1977

Tullen85 skriver:

Jep kartofler er sundt (selvfølgelig med måde) det er hvid pasta og ris man skal droppe...

Jeg ville nu aldrig droppe mine kartofler... heh

Nej det vil jeg heller ikke  jeg vejer altid mine kartofler ud, sådan at jeg max får 125 g. kogte kartofler. Det fungerer fint

Anmeld

25. maj 2011

Carina1977

Vivian87 skriver:

Kartofler indeholder lige så meget stivelse og sukker som pasta og hører til de hurtige kulhydrater og skal derfor spises med måde - det er de færreste der ligefrem behøver at skære det helt ud af kosten

Nej det ville jeg i hvert fald nødig gøre  jeg spiser ca. 125 g. kartofler, når jeg får det. Det var den mængde jeg blev rådet til at spise, dengang jeg sidst havde lagt min kost om. Så regner da med at det gælder stadig

Anmeld

25. maj 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Kostomlægning og motion er vejen frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.