pletter på tøjet... aaaarrrggg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Holbæktrunten

CelinasMoarh skriver:

Det må jeg så lige prøve (:

Tak for fif

Velbekomme - vi må hjælpe hinanden jo 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

SussieThyssen

Mor til prinsessen :-) skriver:

Hvad gør i? Jeg synes det er lige meget hvad jeg gør, så forsvinder de pletter ikke.....

Nogle gode råd, eller er jeg den eneste som har en datter som er rigtig god til at få madpletter på tøjet , og hvor mor her ikke kan finde ud af at få det af igen

Prøv at gnide området grundigt ind i ganske almindeligt opvaskemiddel og læg det i en lukket pose et par timer og vask så tøjet almindeligt..det plejer at kunne klare det meste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

SussieThyssen skriver:

Prøv at gnide området grundigt ind i ganske almindeligt opvaskemiddel og læg det i en lukket pose et par timer og vask så tøjet almindeligt..det plejer at kunne klare det meste.

Kærligst
Sussie

Skal man gøre det lige med det samme?? ... tænker hvad nu hvis pletten tørrer ind i nogle dage, gør man bare det samme lige inden der vaskes? (der bliver ikke vasket dagligt herhjemme nemlig :-)

Anmeld

24. maj 2011

Holbæktrunten skriver:

Mit personlige vidundermiddel er citron-opvask fra Aldi... skyller tøjet i koldt vand, gnubber MASSER citron opvaskemiddel på og lader det ligge i en pose natten over inden jeg vasker det normalt. 

Jeg får både fedtpletter, rødvin og blod af på den måde 

tak for svaret...... :-)

Anmeld

24. maj 2011

sarahb

alt går af her
Sulfo på pletten, i en fryse pose hvor alt luftr er lukket ud, en knudepå og så lad den lig natten over og så vask på alm måde så er den pist væk.

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

Skal man gøre det lige med det samme?? ... tænker hvad nu hvis pletten tørrer ind i nogle dage, gør man bare det samme lige inden der vaskes? (der bliver ikke vasket dagligt herhjemme nemlig :-)

Du kan gøre det et du gnider pletten ind, så hurtigt som muligt, når du har skiftet tøjet og så lægger det i plastposen og lader det ligge til næste gang du skal vaske..det sker der ikke noget ved, og posen forhinderer det i at tørre ud.

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen skriver:

Du kan gøre det et du gnider pletten ind, så hurtigt som muligt, når du har skiftet tøjet og så lægger det i plastposen og lader det ligge til næste gang du skal vaske..det sker der ikke noget ved, og posen forhinderer det i at tørre ud.

det må jeg prøve.... for gud hvor mit pigebarn pletter på tøjet.....  hmm... ville være nemmere hvis hun bare ikke fik noget mad egentlig.... hader vasketøj  
og har prøvet men vanich og andet pletrens, og det tager det ikke rigtigt...... de pletter skal bare væk!
Jeg vil prøve :-) tak :-)

Anmeld

24. maj 2011

sarahb skriver:

alt går af her
Sulfo på pletten, i en fryse pose hvor alt luftr er lukket ud, en knudepå og så lad den lig natten over og så vask på alm måde så er den pist væk.

ja det vil jeg prøve :-) Hader pletter på tøjet :-)

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

det må jeg prøve.... for gud hvor mit pigebarn pletter på tøjet.....  hmm... ville være nemmere hvis hun bare ikke fik noget mad egentlig.... hader vasketøj  
og har prøvet men vanich og andet pletrens, og det tager det ikke rigtigt...... de pletter skal bare væk!
Jeg vil prøve :-) tak :-)

Det var så lidt

Anmeld

24. maj 2011

Heidimed lea

her bruger jeg Vanish  det i pulverform..  virker på tomat carry osv

virker hver gang    hilsen Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.