pletter på tøjet... aaaarrrggg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.230 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

Hvad gør i? Jeg synes det er lige meget hvad jeg gør, så forsvinder de pletter ikke.....

Nogle gode råd, eller er jeg den eneste som har en datter som er rigtig god til at få madpletter på tøjet , og hvor mor her ikke kan finde ud af at få det af igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

serinasmor

se det ville jeg egentlig også gerne vide ... her går tomatsauce og den slags nemlig heller ikke af i vask ... er åbenbart en mega dårlig husmor 

Anmeld

23. maj 2011

Mi

24. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

Mor til prinsessen :-) skriver:

Hvad gør i? Jeg synes det er lige meget hvad jeg gør, så forsvinder de pletter ikke.....

Nogle gode råd, eller er jeg den eneste som har en datter som er rigtig god til at få madpletter på tøjet , og hvor mor her ikke kan finde ud af at få det af igen

op :-)

Anmeld

24. maj 2011

Holbæktrunten

Mit personlige vidundermiddel er citron-opvask fra Aldi... skyller tøjet i koldt vand, gnubber MASSER citron opvaskemiddel på og lader det ligge i en pose natten over inden jeg vasker det normalt. 

Jeg får både fedtpletter, rødvin og blod af på den måde 

Anmeld

24. maj 2011

NLME<3

Holbæktrunten skriver:

Mit personlige vidundermiddel er citron-opvask fra Aldi... skyller tøjet i koldt vand, gnubber MASSER citron opvaskemiddel på og lader det ligge i en pose natten over inden jeg vasker det normalt. 

det er også min metode og det virker

Anmeld

24. maj 2011

Bellinda89

Holbæktrunten skriver:

Duer det også hvis nu tøjet har været i vask , og pletten har "sat" sig fast ?

Anmeld

24. maj 2011

Holbæktrunten

CelinasMoarh skriver:

Duer det også hvis nu tøjet har været i vask , og pletten har "sat" sig fast ?

Ofte gør det ja...

Men det er klart det bedste hvis man skyller pletten med koldt vand med det samme og kommer citron-opvask på

Anmeld

24. maj 2011

Bellinda89

Holbæktrunten skriver:

Ofte gør det ja...

Men det er klart det bedste hvis man skyller pletten med koldt vand med det samme og kommer citron-opvask på

Det må jeg så lige prøve (:

Tak for fif

Anmeld

24. maj 2011

morethanperfect

http://www.plet-rens.dk/mobil/pletliste.php

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.