bliver vanvittig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. november 2008

bette

grrrr.. nu er det min tur til at brokke mig..!!!

manden skal i felten her fra mandag til fredag.. og mikkel er bare en pain in the.. asssssss..

åh suk skrig og skrål hele tiden.. og han sover ik godt.. og han gider ingen ting.. osv osv
manden ligger syg på sofaen.. og ser sølle ud... og mikkel er bare sur..

i næste uge er jeg home alone med mikkel.. og er bange for at han fortsætter sit nuværende humør... suk.. og jeg skal starte på kørekort her på mandag.. hvor svigerfar skal passe betteski..
tror sku ik jeg får lært en skid..

hvad gør man af sig selv??

skulle bare lige lave et rodet indlæg med en masse selvynk i.. sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2008

Loggidut

man propper fingrene i ørene, og venter på det igen går over...her har det stået slemt til i lang tid, med hylen og skrigen, men det er som om det dumlmer lidt af igen...måske er det fordi der nu er to kindtænder fremme? jeg ved ikke om det er springet, men der skulle være et nu her!

held og lykke med kortet bette...det klare du da bare flot og fint!

ellers må du jo bare skrue charmen på over for din kørelærer og spørger han dig, så ved du godt det ikke er i orden at køre bil nr man har drukket, og det er heller ikke i orden at kaste op i andres biler....lååååål...aj en ond joke!

Anmeld

16. november 2008

bette

Loggidut skriver:

man propper fingrene i ørene, og venter på det igen går over...her har det stået slemt til i lang tid, med hylen og skrigen, men det er som om det dumlmer lidt af igen...måske er det fordi der nu er to kindtænder fremme? jeg ved ikke om det er springet, men der skulle være et nu her!

held og lykke med kortet bette...det klare du da bare flot og fint!

ellers må du jo bare skrue charmen på over for din kørelærer og spørger han dig, så ved du godt det ikke er i orden at køre bil nr man har drukket, og det er heller ikke i orden at kaste op i andres biler....lååååål...aj en ond joke!

haha den joke sad liiiiige i fjæset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.