sover hun for meget og er for lidt vågen ? 6mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Mor1012

Hun er vågen Max 2 timer og sover 3 kvarter pr lur

om aftenen sover hun fra kl ca 19 til kl 06 morgen

NOGLE dage sover hun 2 timer formiddag Eller eftermiddag, og andre dage er hun vågen 3-4 timer i Træk!!!

men for det meste vågen max 2 timer og sover 3 kvarter, sådan forløber dagen, indtil hun skal sove til nat kl 19

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Mia&Allan

Emilie2010 skriver:

NOGLE dage sover hun 2 timer formiddag Eller eftermiddag, og andre dage er hun vågen 3-4 timer i Træk!!!

men for det meste vågen max 2 timer og sover 3 kvarter, sådan forløber dagen, indtil hun skal sove til nat kl 19

Børn har forskellige søvnbehov..  Min datter er først nu begyndt at være vågen mere end to timer a gangen og hun bliver snart 8 mdr Så længe hun er frisk når hun er vågen, så er der ingen ko på isen... Og hun sover jo igennem om natten, så nej jeg synes ikke hun sover for meget ....

Anmeld

23. maj 2011

JacobsMoar

Hvis hun er glad og tilfreds, så ingen ko på isen... MEN jeg har altså fået at vide, at alt under 1 time sammenhængende ikke er nok.. Så skal man prøve at hjælpe dem videre i søvnen.. Men hvis det fungere for jer, synes jeg bare i skal fortsætte som nu 

Anmeld

23. maj 2011

roenlund

min søn fra 30.10.10 er heller ikke vågen i mere end to timer i træk og er han er han sur og tvær pga træthed...

Anmeld

23. maj 2011

Mi

Jeg har haft nogle rigtige sovetryner. De sov også hele tiden  Men hun skal nok snart til at tage nogle lidt længere lure, tænker jeg. Så hun sover en længere lur om formiddagen og igen en eftermiddagslur. Hvis hun sover længere tid, så vil hun også være længere vågen.

Men hvis hun er vågen to timer efter en lille times søvn, så syntes jeg egentlig ikke at det er for meget søvn, til sådan en lille prinsesse.

Anmeld

23. maj 2011

LBK

Emilie2010 skriver:

Det er også sådan  NOGENLUNDE min datters søvnmønster er... Hun er vågen2-3 timer ad gangen.

Hun sover ca 9-10, 12-14, 17-18 og 20-07 

Anmeld

23. maj 2011

Nadia&Daniel

Emilie2010 skriver:

Det er lige præcis som min datter (25-10-10)..

Anmeld

23. maj 2011

Clisolka

roenlund skriver:

min søn fra 30.10.10 er heller ikke vågen i mere end to timer i træk og er han er han sur og tvær pga træthed...

Det kan jeg være med på  Både med den gode dato og trætheden 

Anmeld

23. maj 2011

roenlund

BB78 skriver:

Det kan jeg være med på  Både med den gode dato og trætheden 

ja dejlig nem dato at huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.