Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
louieibsen skriver: smuk smuk prinsesse hule
smuk smuk prinsesse hule
Tak skal du have...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Ja det går dælme stærkt synes jeg.... Jo jeg tror faktisk at Julie bedre forstår det nu, hvor hun kan mærke sparkene og i det at maven også bliver større og større.... Taak Smukke!
Ja det går dælme stærkt synes jeg....
Jo jeg tror faktisk at Julie bedre forstår det nu, hvor hun kan mærke sparkene og i det at maven også bliver større og større....
Taak Smukke!
Det er da også bare for kært at hun får lov at mærke sin lillesøsser!!! Tænk et bånd de to får kort tid efter lillesøsser er ude af mavsen
SSL skriver: Det er da også bare for kært at hun får lov at mærke sin lillesøsser!!! Tænk et bånd de to får kort tid efter lillesøsser er ude af mavsen
Ja meget...
Jeg er så spændt på hvordan det bliver når jeg har født...
Jeg er stadig misundelig over din fine Baby-hule Du holder den bare så flot!!! Jeg går ind i 24 uge her på Onsdag.. og kan love dig for at de sidste 14 dage, da er maven rigtig vokset med.. .. Jeg har stadig ikke lært det med at få billeder overført fra min mobil til computeren.. .. Min computer og telefon vil ikke rigtig som jeg vil.
Smuk mave Hvor er det sødt at storesøster har fået et puf fra lillepigen
Bshizzle skriver: Jeg er stadig misundelig over din fine Baby-hule Du holder den bare så flot!!! Jeg går ind i 24 uge her på Onsdag.. og kan love dig for at de sidste 14 dage, da er maven rigtig vokset med.. .. Jeg har stadig ikke lært det med at få billeder overført fra min mobil til computeren.. .. Min computer og telefon vil ikke rigtig som jeg vil.
Vil da så gerne se din også... Tusind tak skal du have...
Pludselig går det stærkt med vokseriet...
Lotus86 skriver: En rigtig værdig prinsessebolig må man sige - så fin
En rigtig værdig prinsessebolig må man sige - så fin
Tak og i lige måde...
Jemion skriver: Smuk mave Hvor er det sødt at storesøster har fået et puf fra lillepigen
Tak... Ja det er dejligt hun også kan være med nu...
Flot mavse du har fået nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128