En baby.dk prinsesse mave 23+0 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.973 visninger
35 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Mira0911

Så nåede jeg 23+0... Der er dog sket et par ting her til aften... 

Julie mærkede for første gang sin lillesøster... Julie havde lagt sin kind mod min mave og der fik hun et blidt spark fra lillesøster...  Hun så meget forskrækket ud, men begyndte at snakke noget jeg slet ikke forstod, og begyndte at grine...  Kort tid efter drak jeg et glas iskoldt vand, Julie lagde sin hånd på maven og fik et blidt spark der også, og begyndte at grine og snakke end masse... 

Havde regnet med at hun faktisk ville stikke i skrig... 

Efter at jeg har været oppe natten til idag for at spise for første gang, har farmand købt koldskål som jeg skal spise en portion af inden jeg går i seng, for han synes bestemt ikke det er nødvendigt at rende oppe om natten og spise i utide... 

Her er Prinsesse maven.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Isabeau

MoarJ skriver:

Julie mærkede for første gang sin lillesøster... Julie havde lagt sin kind mod min mave og der fik hun et blidt spark fra lillesøster...  Hun så meget forskrækket ud, men begyndte at snakke noget jeg slet ikke forstod, og begyndte at grine...  Kort tid efter drak jeg et glas iskoldt vand, Julie lagde sin hånd på maven og fik et blidt spark der også, og begyndte at grine og snakke end masse... 

Efter at jeg har været oppe natten til idag for at spise for første gang, har farmand købt koldskål som jeg skal spise en portion af inden jeg går i seng, for han synes bestemt ikke det er nødvendigt at rende oppe om natten og spise i utide... 

Hvor fin, din mave er

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Hvor fin, din mave er

Tusind tak skal du have.... 

Anmeld

23. maj 2011

SSL

MoarJ skriver:

wauw, søde - der sker VIRKELIG noget !! Hold da op du vokser Hvor er det egentlig dejligt at Julie mærker sin lillesøster sparke, mon ikk hun bedre forstår det? Maven er i hvert fald blevet SÅ fin

Anmeld

23. maj 2011

NLME<3

smuk smuk prinsesse hule

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

SSL skriver:

wauw, søde - der sker VIRKELIG noget !! Hold da op du vokser Hvor er det egentlig dejligt at Julie mærker sin lillesøster sparke, mon ikk hun bedre forstår det? Maven er i hvert fald blevet SÅ fin

Ja det går dælme stærkt synes jeg.... 

Jo jeg tror faktisk at Julie bedre forstår det nu, hvor hun kan mærke sparkene og i det at maven også bliver større og større.... 

Taak Smukke! 

Anmeld

23. maj 2011

NoName

puhaaaa allerede 23+0 - sikke tiden den går.... MEN WAAAU en mave, hvor er den flot

Anmeld

23. maj 2011

Trine89

iiih så fiin en babyhule  

Og hvor er det dejligt at julie også har mærket den lille prinsesse

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

noname skriver:

puhaaaa allerede 23+0 - sikke tiden den går.... MEN WAAAU en mave, hvor er den flot

Ja det tænker jeg også... allerede... Tusind tak skal du have... 

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

iiih så fiin en babyhule  

Og hvor er det dejligt at julie også har mærket den lille prinsesse

Tak søde... 

Ja det er skønt hun også kan være med nu... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.