Idé til genbrug af slips

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.769 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. november 2008

Kaufie

Min mor kom i går med et af min morfars slips. Det er et mørkeblåt slips med små guld koalaer og kænguruer på, som jeg sendte til ham i julegave, da jeg var i Australien. Min morfar var rigtig glad for slipset og brugte det meget.

Nu er spørgsmålet så om hvad men kan gøre med sådan et slips - jeg tænkte at genbruge det på en eller anden måde, så William (der er opkaldt efter sin oldefar) kan få noget ud af det. Min mor foreslog at lave et mini-slips til ham - men jeg ved ikke - små drenge med slips - hænger det sammen?

Hvad kunne I kreative tøser ellers komme på af ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2008

Nadi

Jeg synes da det var en god ide din mor kom med. Rigig sød ide faktisk
Og ja jeg synes små drenge og slips hører sammen, skal selv have fundet et sort et til Oliver som han skal have på nytårsaften

Først tænkte jeg lige KJOLE, men det er nok lidt svært at lave en hel kjole ud af et enkelt slips og tor heller ikke en kjole er så brugbar til William

Ellers en butterfly kunne man måske også lave ud af det??

Ej jeg ved det ikke, men ihvertfald held og lykke med projektet.

Anmeld

16. november 2008

Juniors mor

Hvad med at sprætte det op og købe noget machende stof og lave et fint pudebetræk - så kan puden stå og pynte på Williams værelse og så har i en sjov historie at fortælle ham.
Det er trods alt sjældent, at man går med slips, så mon ikke det bare kommer til at igge i skabet det meste af tiden, hvis i laver et mini-slips til ham.....???

Anmeld

16. november 2008

Kaufie

God idé med pudebetrækket...... Synes også det er fint med slips - men ja, det er jo sjældent han får brug for det - og enten kommer det til at virke for stort nu eller også er det for lille alerede om et år - så derfor var jeg mere på udkig efter noget mere langvarigt......

Og nej, Nadi - tror ikke lige det ville være sagen med en kjole..... Havde selv tænkt vest - men igen, her bliver den jo hurtigt for lille....

Tror det bliver noget pude-agtigt....

Anmeld

16. november 2008

ka li ja

Kaufie skriver:

Min mor kom i går med et af min morfars slips. Det er et mørkeblåt slips med små guld koalaer og kænguruer på, som jeg sendte til ham i julegave, da jeg var i Australien. Min morfar var rigtig glad for slipset og brugte det meget.

Nu er spørgsmålet så om hvad men kan gøre med sådan et slips - jeg tænkte at genbruge det på en eller anden måde, så William (der er opkaldt efter sin oldefar) kan få noget ud af det. Min mor foreslog at lave et mini-slips til ham - men jeg ved ikke - små drenge med slips - hænger det sammen?

Hvad kunne I kreative tøser ellers komme på af ideer?

kunne man ikke sy det ind i et dynebetræk?
altså så han vil have det i længere tid end man måske har en bluse eller et slips.
jeg tænker mere minder. og man slider jo ikke et dunebetræk så meget.

Anmeld

16. november 2008

Susan1978

nu åd den min tekst igen..........

hvad med at give en bamse mini slipset på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.