Hyggetråd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Lotus86

Thereseh skriver:

Jeg kunne ikke finde kameraet, så det er lidt dårlige mobilbilleder. Men vi er ret klar herhjemme. Barnevognen, står ude på opgangen. Det er en Emmaljunga Edge Duo Combi, i farven bordeaux. Men den er nærmere mørkelilla, og jeg er helt vild med den. 

Puslepladsen er klar, men lyskæden mangler lige at blive hængt op. Det er de runde farverige kugler der ligger på puslepuden. 

Ovenover sengen, står Spunkens rigtige navn, men det er hemmeligt lidt endnu, så derfor er det blevet slettet 

Kommoden er fra Ikea, og så har jeg selv sat nogle andre greb på. Der er alt hans tøj, sengetøj og den slags, opbevaret 

Wow hvor er det bare fint Er helt vild med jeres pusleplads, det ser bare super hyggeligt ud

Og dejligt at du ville dele billederne, synes det er så hyggeligt at se hvad alle i andre har fundet på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Thereseh

Lotus86 skriver:

Wow hvor er det bare fint Er helt vild med jeres pusleplads, det ser bare super hyggeligt ud

Og dejligt at du ville dele billederne, synes det er så hyggeligt at se hvad alle i andre har fundet på

Jeg er også rigtig glad for puslepladsen  Vi er så heldige at der var plads ude på badeværelset, så pusle, bade og vaske tøj er samlet. Det syns jeg er ret dejligt. 

Nu overvejer jeg om man har brug for en blespand. Har I købt sådan en? 

Jeg har den gratis fra Babysam, men den står til udsmidning da jeg har hørt rigtig mange sige at den er dårlig og lugter.... hmm

Anmeld

1. juni 2011

Lotus86

Thereseh skriver:

Jeg er også rigtig glad for puslepladsen  Vi er så heldige at der var plads ude på badeværelset, så pusle, bade og vaske tøj er samlet. Det syns jeg er ret dejligt. 

Nu overvejer jeg om man har brug for en blespand. Har I købt sådan en? 

Jeg har den gratis fra Babysam, men den står til udsmidning da jeg har hørt rigtig mange sige at den er dårlig og lugter.... hmm

Hvor dejligt at i har kunne samle det hele på badeværelset, det gør det hele lidt lettere.

Nej vi har også kun den fra babysam, og hvis vi ikke synes om den, så bliver det bare i en lukket pose og så ud i skralderen, synes egentlig en blespand fylder for meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.