Hyggetråd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.601 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Lotus86

Ja ved ikke om jeg er ene om at syntes det er hyggeligt, men tænkte det kunne være meget sjovt nu hvor tiden nærmer sig, med en lille billedtråd, hvor vi kan vise vores babyværelser, barnevogne osv. frem, hvad end vi nu har lyst til, og som omhandler de små pus..??

Knus Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

TheLittleOne

Åhh det er da for hyggeligt med sådan en tråd, så toms up  Jeg regner med at ligge billeder ind i løbet af ugen. Manden skal lige have fuget færdig

Barnevognen er altså ikke kommet hjem i nu... det er vist noget med overtro Så den står stadig i butikken

Anmeld

23. maj 2011

Lotus86

TheLittleOne skriver:

Åhh det er da for hyggeligt med sådan en tråd, så toms up  Jeg regner med at ligge billeder ind i løbet af ugen. Manden skal lige have fuget færdig

Barnevognen er altså ikke kommet hjem i nu... det er vist noget med overtro Så den står stadig i butikken

Wee så er vi da to

Gider ikke smide billeder ud hvis folk ikke gider (man gider jo ikke føle sig som komplet idioit) men hvis folk er friske, så skal jeg også nok få lagt nogle ud

Vores barnevogn kommer heller ikke hjem før den lille bandit er hjemme, men kan altid finde et billede på nettet

Anmeld

23. maj 2011

TheLittleOne

Lotus86 skriver:

Wee så er vi da to

Gider ikke smide billeder ud hvis folk ikke gider (man gider jo ikke føle sig som komplet idioit) men hvis folk er friske, så skal jeg også nok få lagt nogle ud

Vores barnevogn kommer heller ikke hjem før den lille bandit er hjemme, men kan altid finde et billede på nettet

Uha ja da. Jamen vi forelskede os hurtigt i emmaljunga big star supremen, men da vi var så heldig at få et kanon tilbud fra en forældre der hvor jeg arbejder blev det ikke lige den vi havde kigget på. Men en emmaljunga big star supreme gammel model.

Den skal står ude i vores have hele året rundt og da vi gerne ville have en ny til den lille har vi også købt en emmaljunga Edge due combi i dark grey med får i Den fylder ikke lige så meget og kan være bedre i bilen

Hvad med jer ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. maj 2011

Lotus86

Luksus med to vogne Den er rigtig fin den grå der

Nå, smider sgu billeder ind alligevel, så må jeg føle mig dum hvis jeg så ender med at være den eneste der gør det

Beklager lige alt smårodet, men vi er ikke helt færdige endnu, og det skal lige siges, at han 'kun' får et halvt værelse, derfor det ikke er spækket op med babyhalløj, den anden ende skal bare være et hyggehjørne hvor jeg kan amme i fred og ro osv.

Anmeld

23. maj 2011

otlitrom

Jeg vil gerne være med, det lyder super hyggeligt. Jeg har ikke billeder liiiige nu, men jeg skal nok lægge ind, når jeg får.. Vi har alt pakket ned endnu, pga. en meget nysgerrig kat

hvor er det fint med værelset, Lotus. Og han skal hedde Valdemar. Jeg er helt forgabt i det navn, men vi har valgt et andet.. Farmand var nmlig ikke med på ideen

Anmeld

23. maj 2011

Lotus86

kitty skriver:

Jeg vil gerne være med, det lyder super hyggeligt. Jeg har ikke billeder liiiige nu, men jeg skal nok lægge ind, når jeg får.. Vi har alt pakket ned endnu, pga. en meget nysgerrig kat

hvor er det fint med værelset, Lotus. Og han skal hedde Valdemar. Jeg er helt forgabt i det navn, men vi har valgt et andet.. Farmand var nmlig ikke med på ideen

Det vil jeg glæde mig til, æææælsker at glo på børneværelser, og har efterhånden været 'vis mig dit børneværelse' tråden igennem et par gange nu, så nu vil jeg se noget nyt

Tak, tror også det bliver meget hyggeligt når det er helt færdigt, mangler stadig noget hyldeværk og lidt billeder, men det er jo netop det jeg skal bruge min barsel til at hygge med

Ja vi regner stærkt med at det bliver Valdemar, det skal da kun være hvis han på ingen måde ligner sådan en når han kommer ud, at det bliver noget andet, men det tror jeg nu ikke det gør, kan slet ikke forholde mig til andre navne

Anmeld

23. maj 2011

TheLittleOne

Lotus86 skriver:

Luksus med to vogne Den er rigtig fin den grå der

Nå, smider sgu billeder ind alligevel, så må jeg føle mig dum hvis jeg så ender med at være den eneste der gør det

Beklager lige alt smårodet, men vi er ikke helt færdige endnu, og det skal lige siges, at han 'kun' får et halvt værelse, derfor det ikke er spækket op med babyhalløj, den anden ende skal bare være et hyggehjørne hvor jeg kan amme i fred og ro osv.

Din vogn er da også fin ( den kiggede vi også på ) føle dig dum hvorfor skulle du være det ?  Hvor ser det bare hyggelidt ud

Billeder jamen så kommer de Skal lige siges at vi bor i en lille 2 værelses!

Puslepladsen skal lige fuges færdig, vi har revet et skab ned for at der kunne være plads! Og min mor vil så gerne købe alle de der puslecreme mm. hvilket faktisk er lidt træls, da jeg gerne vil have det helt færdigt.

Jeg syntes det er lidt for tidligt at ligge sengetøj på, men som du kan så ligger det hele i vuggen.. strøjet, vasket og klart

Anmeld

23. maj 2011

Lotus86

TheLittleOne skriver:

Din vogn er da også fin ( den kiggede vi også på ) føle dig dum hvorfor skulle du være det ?  Hvor ser det bare hyggelidt ud

Billeder jamen så kommer de Skal lige siges at vi bor i en lille 2 værelses!

Puslepladsen skal lige fuges færdig, vi har revet et skab ned for at der kunne være plads! Og min mor vil så gerne købe alle de der puslecreme mm. hvilket faktisk er lidt træls, da jeg gerne vil have det helt færdigt.

Jeg syntes det er lidt for tidligt at ligge sengetøj på, men som du kan så ligger det hele i vuggen.. strøjet, vasket og klart

Ej hvor bliver det også fint... Det ser ud til at blive en rigtig hyggelig pusleplads Og så fin en vugge i har.. Glæder mig også til vi får vores hjem, det er en arvevugge i hvid flet som er over 80 år gammel, min kæreste og de fleste i hans familie har ligget i den, den er så fin

Anmeld

23. maj 2011

TheLittleOne

Lotus86 skriver:

Ej hvor bliver det også fint... Det ser ud til at blive en rigtig hyggelig pusleplads Og så fin en vugge i har.. Glæder mig også til vi får vores hjem, det er en arvevugge i hvid flet som er over 80 år gammel, min kæreste og de fleste i hans familie har ligget i den, den er så fin

Tak

Åhh arvestykke, hvor hyggeligt. Det er nu det bedste.

Jamen vi har købt 5 bodyer og den combivogn ellers så var vi jo så heldig med den forældre fra mit arbejde. Selv autostolen er derfra, vuggen, 4 flyttekasser med det lækkerste børnetøj, 5 kasser med legetøj, tremmeseng så det var skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.