Kay's bryllupstråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

Frk.S

Kay skriver:

hihi... der er ikke noget forudgående for det tidspunkt... det var mere en sjov måde at han ville fri til mig på... når nu vi ikke havde ringen med... så spontant købte han et ur til mig, på dagen... som han valgte at fri med... så mere er der ikke i tidspunktet...

Ah ok - fattede den ikke helt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

birthee

Tillykke med det kommende bryllup... Glæder mig til at følge tråden

Anmeld

8. august 2011

Kay

så er det vist påtide at komme med lidt update

vi er ved at nå grænsen for at nå at blive gravide så brylluppet stadig kan foregå som vi planlægger det... og ellers bliver det udskud et år jo

nu er det jo d. 8 august i dag... så hvis alt går efter plan A så har vi været gift i 4 dage om 1 år

den 4/8 lå vi begge lige inden vi skulle sove og snakkede og der gik det op for os at der var 1 år til... det var en MEGET underlige følelse... helt vidunderlig

vi møder mange blandede reaktioner fra folk når vi fortæller hvordan og hvor vi vil giftes... har en veninde der ikke syntes det er et rigtig bryllup og at vi bare vil havde det anderledes fordi det er på mode ikke at være normal... det såre faktisk en del... da hun burde kende mig og vide at vi ønsker det bryllup vi planlægger fordi det er vores dag og det skal passe til os... og kirke, slot og prinsesse kjole passer bare ikke til mig...

vi har snakket meget om at vi måske vælger at folk skal havde hatte på til bryllupet... da det jo er gammel tradition at havde halle på når man er på picknik

ja det var lidt update her fra... der er ikke sket så meget... vi arbejder meget med at tænke tanker og sådan lige nu... og vi skal flytte 1 september så der går meget tid med det

Anmeld

8. august 2011

Loa

Kay skriver:

så er det vist påtide at komme med lidt update

vi er ved at nå grænsen for at nå at blive gravide så brylluppet stadig kan foregå som vi planlægger det... og ellers bliver det udskud et år jo

nu er det jo d. 8 august i dag... så hvis alt går efter plan A så har vi været gift i 4 dage om 1 år

den 4/8 lå vi begge lige inden vi skulle sove og snakkede og der gik det op for os at der var 1 år til... det var en MEGET underlige følelse... helt vidunderlig

vi møder mange blandede reaktioner fra folk når vi fortæller hvordan og hvor vi vil giftes... har en veninde der ikke syntes det er et rigtig bryllup og at vi bare vil havde det anderledes fordi det er på mode ikke at være normal... det såre faktisk en del... da hun burde kende mig og vide at vi ønsker det bryllup vi planlægger fordi det er vores dag og det skal passe til os... og kirke, slot og prinsesse kjole passer bare ikke til mig...

vi har snakket meget om at vi måske vælger at folk skal havde hatte på til bryllupet... da det jo er gammel tradition at havde halle på når man er på picknik

ja det var lidt update her fra... der er ikke sket så meget... vi arbejder meget med at tænke tanker og sådan lige nu... og vi skal flytte 1 september så der går meget tid med det

Har du skrevet noget herinde om hvordan brylluppet skal foregå nu du skriver det ikke bliver traditionelt?

Anmeld

8. august 2011

Kay

Loa skriver:

Har du skrevet noget herinde om hvordan brylluppet skal foregå nu du skriver det ikke bliver traditionelt?

Hihi... det har jeg da helt glemt at skrive om

det kommer der snart et stykke om

Anmeld

8. august 2011

Loa

Kay skriver:

Hihi... det har jeg da helt glemt at skrive om

det kommer der snart et stykke om

Nåååårh, syntes heller ikke jeg havde set det, og da du så skriver sådan der, så tænkte jeg at det lød da spændende

Anmeld

8. august 2011

Kay

Nååår ja... fandt jo lige ud af jeg ikke havde skrevet særlig meget om selve brylluppet

men her kommer vores plan... og hvorfor...

vi vil viges i jægersbor dyrehave, da ingen af os er troende i nogen religiøs retning, og fordi vi elsker dyrehaven og kommer der tit

vi har fundet stædet vielsen skal foregå, og det kommer til at være sådan at vores gæster får lov at side på tæpper de selv har medbragt, da man hverken må opstille stole borde eller noget andet.

ud over de selv medbringer tæpper, skal de også selv medbringe en picknik kurv med mad og drikke til dem selv. det er af flere grunde... bla. at vi ELSKER at tage på picknik sammen... og at der i begge vores familier er mange kresne mennesker og folk med forskellige fødevare alagier og det vil være et kæmpe arbejde for os at side og tilrettelægge alt hvad der skal være i hver enkelt kurv af mad og drikke

denne måde spare os for en masse arbejde med mad og drikke... og det har vi valgt at gøre, fordi vi gerne vil kunne nyde VORES dag i fulde drag uden at være stressede over en masse ting der måske kan gå galt vi ønskerikke at føle os stressede før under eller efter bryllupet da vi jo er der for at fejre vores kærlighed

når der så er spist, og slået lidt mave, tænker vi at spille en gang rundbold (atså dem der gidder være med). vi har også tænkt andre lege... men det skal være lege der er inkluderende og ikke har et max. antal af deltagere... 

så når vi dertil hvor vi gerne skulle feste lidt... så der bliver bestilt en hestevogn til at hente den ældre generation, der ikke kan gå så langt igen, imens resten af selskabet, os selv indberegnet går den lille 1-1½ km. tur ned til dyrehavsbakken, hvor vi har en aftale med en af beværtningerne om at vi kommer.

der nede er der reserveret plads til os og vores gæster, og her vil der blive serveret bryllupskage, danset brudevals og blive uddelt drikke biletter til baren. her er folk selv herre over om de vil ud og prøve ting, eller side og drikke. folk vil selvfølgelig få tidspunkter afvide for hvornår der sker noget vigtigt bla. kagen og brudevalsen så de er tilbage på dette tidspunkt

der ud over er der en masse praktiske ting i forhold til  toiletter, regnvejers plan og andet der også er ved at være styr på men det kan i høre om en anden dag

Anmeld

8. august 2011

Muffin_girl

Kay skriver:

Her kommer den så, min bryllups tråd....

jeg starter den nu, da vi har (med hjælp fra jer her inde) fundet den dato hvor vi skal giftes

D. 4-8-12

i denne tråd vil der kommer tig og sager, billeder og ja lidt afhvert efterhånden som tingene bliver planlagt...

i er velkomne til at følge med eller ingorere denne tråd

Følger da helt klart med her .. Eftersom jeg forhåbentlig selv skal giftes næste år

Men men tillykke mange gange med brylluppet .. Lyder skønt

Anmeld

8. august 2011

MLT

Kay skriver:

Den 16. April 2011 - min fødselsdag

vi er på ferie på filipinerne, og det hele er bare fantastisk,

vi går en tur langs stranden, i måneskind og snakker,

(dernede går solen ned omkring kl 6 am)

min kæreste stopper op, kigger på mig og smiler,

han hiver et ur frem fra lommen og siger, kl. er 8.38 (AM.)

jeg kigger lidt sjovt på ham og siger "ja???"

Han knæler ned i vandet, og siger

"ja ringen har du fået"

jeg siger "nej det gør du ikke!!"

han siger "jo... jeg elsker dig... vil du gifte dig med mig"

jeg siger "nej... nej... nej... hvad fanden laver du?? nej... nej... selvfølgelig vil jeg det! JA!!"

Ja.. mit svar var nok ikke det mest romantiske... men det skal siges, at jeg godt havde regnet ud han ville fri... men hele min føsdag havde vi ik set hinanden, da han var ovre på en anden ø med en vi kender og jeg havde været ude og shoppe alene... og jeg havde regnet med at han ville gøre det dagen efter.... der var vores 2 års kæreste dag... men fuck hvor blev jeg glad!!!

ringen... er helt speciel... for han har selv designet det... og det kommer også til at være min vielses ring... der skal bare sættes en ekstre sten i der er større end de andre

Hvor romantisk!  
Er helt vild med ringen.. Wauw den er fin!!  

Anmeld

20. januar 2012

Kay

jeg må nok også hellere skrive de opdaterede bryllupsplaner her

Ja godt nok er brylluppet d. 4.8.12 blevet aflyst/rykket.... fordi miraklet skete og jeg er gravid... med termin d. 9.8.12

alle vi har delt vores glæde med, har spurgt hvad så med brylluppet... og vi har sagt det bliver rykket... og folk spørg til hvornår, hvordan osv... og det har vi slet ikke kunne koncentrere os om...

men nu er vi nået der til hvor det er ved at være hverdag igen... kvalmen har lagt sig og vi har kunne koncentrere os om alt andet i livet end Baby 

der er nogle ting der besværlig gøre tingene lidt... vores bedste venner skal giftes d. 8.9.12 så vi kan ikke bare rykke det en måneds tid uden at "stjæle" noget af deres "glory"

det skal ikke ligge for tæt på termin og 1 måned før termin er hele min familie inc os selv rigtig meget arangageret i en byfest i mine forældres hjem by, som tager tiden en måned op til selve festen d. 6-8 juli. det vil sige hele juni er udelikket og det er juli og august og september også...

jeg vil egentlig gerne være gift når jeg føder vores barn... men det er ikke en afgørende faktor... det er økonomien tilgengæld... da vi egentlig gerne ville havde en større bil inden baby kommer og ikke på nogen måde ville kunne nå at spare sammen til både bryllup og navngivnings fest... og slet ikke hvis vi også vi købe en ny (brugt) bil...

nogle der undre sig over vi ikke har kunne tage stilling til hvad vi så gør??

vi begynte at lege lidt med tanken om bryllup og navngivning slået sammen... i oktober/november måned... men jeg kunne ikke slippe den udendørs vielse og picknik... hvordan forener man det??

jo det gør man ved at blive viet ved en anden lejlighed i løbet af sommeren... og så holde festen i oktober/november måned... for både os og baby... med et skovturs tema... og en stille og fredlig buffet... har opdækning, mad og det hele i hoved...

det er for os den perfekte plan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.