Kay's bryllupstråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Kay

Så er det vist på tide med en lille Update

har lidt meget om ørene i øjeblikket... men vi er nået lidt længere med planlægningen... snakken går meget på hvordan invitationerne skal se ud... og hvad vi gør hvis vi skulle være så heldige at jeg blev gravid inden den store dag

i vores verden kommer PB før bryllups planer...

så hvis jeg bliver gravid inden august med termin i senest april, fortsætter planen med denne dato...

men hvis jeg bliver gravid efter august, og indtil febuar 2012, så bliver bryllupet udsat til 2013.

hvis jeg vliver gravid efter febuar 2012, fortsætter planen og vi bliver gift, hvor jeg har stor mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

tinasmor

Kay skriver:

Her kommer den så, min bryllups tråd....

jeg starter den nu, da vi har (med hjælp fra jer her inde) fundet den dato hvor vi skal giftes

D. 4-8-12

i denne tråd vil der kommer tig og sager, billeder og ja lidt afhvert efterhånden som tingene bliver planlagt...

i er velkomne til at følge med eller ingorere denne tråd

Mange gange tillykke

Anmeld

6. juni 2011

mortilnoahogmelina

Sikke en dejlig tråd
Den vil jeg da helt sikkert følge med i ..
Og stort tillykke .

Anmeld

6. juni 2011

Risen

Kay skriver:

har lidt meget om ørene i øjeblikket... men vi er nået lidt længere med planlægningen... snakken går meget på hvordan invitationerne skal se ud... og hvad vi gør hvis vi skulle være så heldige at jeg blev gravid inden den store dag

så hvis jeg bliver gravid inden august med termin i senest april, fortsætter planen med denne dato...

men hvis jeg bliver gravid efter august, og indtil febuar 2012, så bliver bryllupet udsat til 2013.

hvis jeg vliver gravid efter febuar 2012, fortsætter planen og vi bliver gift, hvor jeg har stor mave

Anmeld

6. juni 2011

AnneP

Kay skriver:

Syntes det lyder helt fantastisk!

Hvor er det godt i har taget forbehold for PB  I LIKE!

Anmeld

6. juni 2011

Kay

tak for alle de søde hilsner...

det er så hyggeligt at kunne dele denne planlægning med alle jer andre

Anmeld

22. juni 2011

Kay

Puuuhhh... så fik jeg luft for tanker og ideer og fik noget konstruktivt at arbejde videre med

et skønt møde med min "bryllupsarangør" Caroline86 her inde fra

ihhh hvor jeg bare glæder mig endnu mere nu

så nu er vi igang med at lave vores monogram, eller rettere min skønne kommende mand er...

og det kommer da også her ind så snart det er færdigt

Anmeld

22. juni 2011

Hertzum77

Jeg kan rigtig godt lide jeres dato

Anmeld

22. juni 2011

Frk.S

Stort tillykke med det kommende bryllup.

Jeg bliver lige nødt til at høre 8.38 - er det der du er født, eller er der noget andet specielt ved det tidspunkt, siden han indledte det med tidspunktet??

Anmeld

22. juni 2011

Kay

Frk.S skriver:

Stort tillykke med det kommende bryllup.

Jeg bliver lige nødt til at høre 8.38 - er det der du er født, eller er der noget andet specielt ved det tidspunkt, siden han indledte det med tidspunktet??

hihi... der er ikke noget forudgående for det tidspunkt... det var mere en sjov måde at han ville fri til mig på... når nu vi ikke havde ringen med... så spontant købte han et ur til mig, på dagen... som han valgte at fri med... så mere er der ikke i tidspunktet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.