Er det mormorstil at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Momse

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

890 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. november 2008

Rasmine

Have lyskæder nu her op til jul, udenfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2008

Loggidut

det er smadder hyggeligt...hvis altså man kan holde det i en farve!
jeg har en veninde som hænger op i tusind farver, så det blinker og dytter...

og sjovt nok, så minder det mig om jul på et pizzaria!

og hun bliver mobbet hver eneste år!
Vi har dem i hvide, og jeg elsker dem, de blå er også sådan lidt...uhhh, hyggelige

Anmeld

16. november 2008

Kaufie

Det er hyggeligt -og burde faktisk være en pligt at have noget lys oppe nu her i den mørke mørke tid..... Også i januar!!!

Anmeld

16. november 2008

ka li ja

ja mega mormor agtigt, hader den slag..
meeeen igen, jeg er jo heller ikke til jul så det hænger nok sammen!!!!

Anmeld

16. november 2008

Nadi

Jeg synes godt noget af det kan blive kitch, men hvis man gør det med stil og ikke før 1. december eller 1 søndag i advent så er det super hyggeligt!

Elsker når mørket falder på og man kan se alle de hyggelige lys i de små danske hjem

Anmeld

16. november 2008

Mikkelmusen

Jeg synes det KAN være mega hyggeligt, men det kan også blive for voldsomt.

Anmeld

16. november 2008

Ny mor

Ha, ha, synes det er total mormor, men ville ikke undvære at kigge på dem i den dødsyge mørke tid

Birgitte (som endnu ikke selv har prøvet at hænge dem op, men man ved aldrig, ha, ha)

Anmeld

16. november 2008

Rasmine

Købte nemlig lige én igår.

Men det er altså super hyggeligt, dog lidt kitchet!

Kh. Momse, som trænger til en morfar på sofa'en
(og den tolker I bare som I vil)

Anmeld

16. november 2008

Helle30

Nej det er ikke. Så længe der er tale om klare lys, der er hængt på træer/buske med tanke for lidt stil.
Tilfældige blinkende kæde i alle verdens farver er heller ikke mormoragtige - de er bordelagtige.
Jeg køber gerne 2 nordmansgraner og sætter ved hovedindgangen på gårdspladsen. De får så et sæt lys hver. Det er rigtig hyggeligt og danner en fin juleindgangsportal, synes jeg.
Til denne jul bliver vores nye lade færdig, og manden har (af egen drift) indkøbt en lyskæde, der skal formes over jern til en stjerne, der skal sidde i hallens gavlvindue i december. Så længe showet ikke overdrives, og der ikke er en grøn/blå-blinkende snemand, der brøler efter én i indkørselen, så kan der sagtens være stil (ikke mormor) over en pæn lyskæde på et velvalgt sted.

- Helle

Anmeld

16. november 2008

linemus

Synes det er så hyggeligt med lys i træerne, når der er så mørkt og dystert, som der er nu. Vores kommer først op omkring 1. december, men det er mandens vilje, og det er jo ham, der skal hænge dem op. Men så bliver de også hængende hele januar, for han kan ikke tage sig sammen til at tage dem ned, og jeg presser ikke på.

Synes dog der er kommet en tendens til at overdrive med lyskæder, der markerer hver eneste kant på huset, julemænd på taget, og blinkende farvede pærer i vinduerne. Det er absolut ikke min smag.

Gik forbi et hus i aftes, der allerede har hængt to lyskæder op i deres høje smalle grantræer, og det var bare så rart 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.