Jeg skal sættes i gang på fredag eller lørdag (38+0)!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Bruus

RiUL skriver:

Hej smukke

Havde slet ikke set dit indlæg! Hvor er det vildt at du skal sættes igang, så er der jo slet ikke længe til at I skal være forældre 

Ih hvor bliver det bare spændende det hele Jeg glæder mig til at høre hvordan det går på fredag

Stort knus! 

Nej det er helt vildt ikk?  Jeg kan slet ikke vente til fredag... Glæder mig helt vildt til at høre hvad de siger! Jeg HÅBER og krydser fingre for at de bare sætter mig i gang med det samme.... Det kunne være dejligt at komme i gang med processen! Hvis de siger at de vil vente nogle dage endnu før de sætter mig i gang, banker jeg altså i bordet. De kan ikke vifte sådan en gulerod foran en højgravid i min tilstand, uden at gøre alvor af det!!

Glæder mig ti lat kunne give jer en update... Jeg laver nok en update herinde på fredag.. Bare så du ved hvor du skal kigge hvis du er nysgerrig

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Bruus

joojoo skriver:

ja det r ret sjovt vi følges sådan ad.. er lige kommet hjem derfra og mine tal var nu ellers fine så ingen snak om igangsættelse skal derhen igen på fredag for at få taget nye blodprøver .. kan være vi ses

Ja ubehageligt med det leverkløe, det er til at blive vanvittig over !!!

Ihh, hvor irriterende at de ikke var interesseret i at snakke igangsættelse  ... Men ja, de vil jo gerne have at den lille bliver derinde længst muligt. Og specielt 1.gangs fødende har jeg hørt at de ikke "bare" sådan sætter i gang... Glæder mig ti lat høre hvad de siger til mit tjek på fredag! De har bare at gøre alvor af snakken om igangsættelse!  Hva tid skal du derud til tjek??

Anmeld

25. maj 2011

Bruus

Thereseh skriver:

Uh, hvor er det spændende. Tænk hvis du inden ugen er omme, har den lille bebs i armene. Skønt ! 

Ja det kunne bare være SÅÅÅ dejligt at have den lille i armene inden ugen er omme... Det ville jeg elske!!  Det er så vild en tanke! Hehe...

Anmeld

25. maj 2011

otlitrom

Whaaaaat! FEDT Så slipper du forhåbentlig snart af med vand i kroppen og andre "sjove ting" og i stedet sidder i med guldet i armene! Hvor bliver det VILDT!!

Jeg glæææder mig til at høre update fra Jer, og høre om det bliver en pige eller dreng. Det hele!!

Anmeld

25. maj 2011

Stine Raaholt

Håber alt går efter planen fredag...

krydser, krydser og glæder mig til at læse om din oplevelse

kram Stine

Anmeld

25. maj 2011

RiUL

MDybvad skriver:

Nej det er helt vildt ikk?  Jeg kan slet ikke vente til fredag... Glæder mig helt vildt til at høre hvad de siger! Jeg HÅBER og krydser fingre for at de bare sætter mig i gang med det samme.... Det kunne være dejligt at komme i gang med processen! Hvis de siger at de vil vente nogle dage endnu før de sætter mig i gang, banker jeg altså i bordet. De kan ikke vifte sådan en gulerod foran en højgravid i min tilstand, uden at gøre alvor af det!!

Glæder mig ti lat kunne give jer en update... Jeg laver nok en update herinde på fredag.. Bare så du ved hvor du skal kigge hvis du er nysgerrig

KNUS

Jo det er da helt vildt

Er du ikke helt vildt nervøs og spændt?

Tiden er bare gået så stærkt, synes godt nok ikke det er så længe siden du testede positiv Hehe

Glæder mig til en opdatering på fredag, forhåbentlig  

Stort knus! 

Anmeld

25. maj 2011

linefun

Held og lykke med det hele, det bliver vildt spændende
Forhåbentlig går det som planlagt, selvom du så overhaler indenom - og jeg havde regnet med, at give dig kamp til stregen

Glæder mig til at høre mere

Anmeld

26. maj 2011

Bruus

kitty skriver:

Whaaaaat! FEDT Så slipper du forhåbentlig snart af med vand i kroppen og andre "sjove ting" og i stedet sidder i med guldet i armene! Hvor bliver det VILDT!!

Jeg glæææder mig til at høre update fra Jer, og høre om det bliver en pige eller dreng. Det hele!!

Jaaaaaa, det er for vildt!!!!!!!

Jeg glæder mig til at kunne give jer en update i morgen på hvad der kommer til at ske ...

Anmeld

26. maj 2011

Bruus

RiUL skriver:

Jo det er da helt vildt

Er du ikke helt vildt nervøs og spændt?

Tiden er bare gået så stærkt, synes godt nok ikke det er så længe siden du testede positiv Hehe

Glæder mig til en opdatering på fredag, forhåbentlig  

Stort knus! 

JO, jeg er mega spændt!!! Men det eneste jeg er nervøs for, er at de vil trække i land med igangsættelsen i morgen. Ved ikk hvorfor, men jeg er bare lidt nervøs for det, nu hvor jeg ikke har fået en konkret tid til igangsættelse. Men at hun blot indikerede det kraftigt i mandags, og sagde at det nok ville blive fremgangsmåden. Glæder mig på den ene side helt vildt, og på den anden tør jeg ikke glæde mig for meget, for tænk nu hvis....... Ihh... Det bliver godt at få det afklaret i morgen!

Og ja hvor VILDT er det lige? Kan sagtens huske da jeg skrev til dig at jeg havde testet positiv, og nu skal jeg sgu snårt føde... Når man tænker over det på den måde, tager det jo ingen tid at lave en baby Selvom jeg godt kan føle det som om jeg har været gravid ALTID, hehe!

Anmeld

26. maj 2011

Bruus

linefun skriver:

Held og lykke med det hele, det bliver vildt spændende
Forhåbentlig går det som planlagt, selvom du så overhaler indenom - og jeg havde regnet med, at give dig kamp til stregen

Glæder mig til at høre mere

Hihi, kæmp du bare med .... Vi skal have en masse babyer til verden os herinde i gruppen, i den nærmeste fremtid! Hehe... Så ta' bare kampen op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.