Har været til observation for svangerskabsforgiftning (SSF) gennem de sidste mange uger, og i dag da jeg var til endnu et tjek var status nogenlunde den samme. Mit blodtryk er lidt for højt. Var i dag 140/96, og min puls ligger over 100. Der var protein i min urinprøve, og jeg har mange symptomer på SSF i form af hovedpine, ekstrem meget væske i kroppen, og synsforstyrrelser. Mine blodprøver er fine nok, meen som helhedsvurdering er jeg kvalificeret nok til en igangsættelse 

De kunne bare godt tænke sig at jeg var lidt længere henne, og på lørdag er jeg 38+0!! Bassen i maven er stor nok allerede. De vurderer den til at veje minimum 3500gram nu, så det er jo perfekt!
Jeg blev også undersøgt indvendigt, hvilket jeg havde glædet mig lidt til, for at finde ud af om alle de mange kraftige plukveer jeg har haft siden i onsdags, havde modnet det dernede. Men de havde desværre kun fjernet en del af livmoderhalsen. Dog var jeg stadig lukket, og Bassens hoved stod stadig ikke fast i bækkenet 
Jeg glæder mig helt vildt til fredag, hvor jeg finder ud af om de sætter mig i gang samme dag, eller om vi skal komme igen om lørdagen.... Tænk engang at vi kan have vores guldklump i armene inden ugen er omme!!! 

Anmeld