Jeg skal sættes i gang på fredag eller lørdag (38+0)!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.585 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Bruus

Har været til observation for svangerskabsforgiftning (SSF) gennem de sidste mange uger, og i dag da jeg var til endnu et tjek var status nogenlunde den samme. Mit blodtryk er lidt for højt. Var i dag 140/96, og min puls ligger over 100. Der var protein i min urinprøve, og jeg har mange symptomer på SSF i form af hovedpine, ekstrem meget væske i kroppen, og synsforstyrrelser. Mine blodprøver er fine nok, meen som helhedsvurdering er jeg kvalificeret nok til en igangsættelse

De kunne bare godt tænke sig at jeg var lidt længere henne, og på lørdag er jeg 38+0!! Bassen i maven er stor nok allerede. De vurderer den til at veje minimum 3500gram nu, så det er jo perfekt!

Jeg blev også undersøgt indvendigt, hvilket jeg havde glædet mig lidt til, for at finde ud af om alle de mange kraftige plukveer jeg har haft siden i onsdags, havde modnet det dernede. Men de havde desværre kun fjernet en del af livmoderhalsen. Dog var jeg stadig lukket, og Bassens hoved stod stadig ikke fast i bækkenet

Jeg glæder mig helt vildt til fredag, hvor jeg finder ud af om de sætter mig i gang samme dag, eller om vi skal komme igen om lørdagen.... Tænk engang at vi kan have vores guldklump i armene inden ugen er omme!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Lotus86

Wauw hvor er det bare vildt altså.. Det må være en helt urolig følelse...

Jeg ønsker dig alt held og lykke, og glæder mig til at høre om det hele når jeres lille guldklump er kommet til verden

Anmeld

23. maj 2011

joojoo

uuuuuuuuuuuh hvor spændende... men jeg er lige i hælende på dig .. Har selv været til ekstra kontrol den sidste uge pga.mine blodtal var en smule forhøjet men i modsætning til dig har jeg ingen hovedpine, flimren og sådan.. Jeg har istedet leverpåvirkning-den der kløe.. imorgen skal jeg have taget nye blodprøver og snakket med lægen hvornår jeg skal igangsættes i uge 38 fordi min baby i maven er klar og da jeg er så lille så det er også helt sindssygt at tænke at vi har vores baby i armene veryy soon

De skønnede vores dreng til at veje 3000g men hans hoved havde heller ik sat sig heeelt fast men de kunne se jeg havde en masse plukveer og det var godt.. så glæder mig til at se hvad vi finder ud af imorgen.. Held og lykke til dig

Anmeld

24. maj 2011

Bruus

Lotus86 skriver:

Wauw hvor er det bare vildt altså.. Det må være en helt urolig følelse...

Jeg ønsker dig alt held og lykke, og glæder mig til at høre om det hele når jeres lille guldklump er kommet til verden

Jamen det er også bare en helt vild tanke, at vide at det sker lige om lidt!! Lidt surrealistisk på en måde, men en skøn skøn følelse

Mange tak... Jeg glæder mig til at vise billeder af vores søn eller datter... Det bliver dejligt at møde det lille menneske derinde

Anmeld

24. maj 2011

Bruus

joojoo skriver:

uuuuuuuuuuuh hvor spændende... men jeg er lige i hælende på dig .. Har selv været til ekstra kontrol den sidste uge pga.mine blodtal var en smule forhøjet men i modsætning til dig har jeg ingen hovedpine, flimren og sådan.. Jeg har istedet leverpåvirkning-den der kløe.. imorgen skal jeg have taget nye blodprøver og snakket med lægen hvornår jeg skal igangsættes i uge 38 fordi min baby i maven er klar og da jeg er så lille så det er også helt sindssygt at tænke at vi har vores baby i armene veryy soon

De skønnede vores dreng til at veje 3000g men hans hoved havde heller ik sat sig heeelt fast men de kunne se jeg havde en masse plukveer og det var godt.. så glæder mig til at se hvad vi finder ud af imorgen.. Held og lykke til dig

Ej hvor spændende!!!!! Tænk engang..... Så følges vi endnu mere ad, end blot at have samme terminsdato ... Håber I finder en god løsning i dag. Du må meget gerne lige skrive hvad I finder ud af... Altså hvornår du skal sættes i gang. Det må være træls med den leverkløe Men godt det er ved at være slut nu... Nu skal vi bare have vores store medalje(baby) for al vores hårde arbejde de sidste måneder

Held og lykke i dag!

Anmeld

24. maj 2011

Stine Raaholt

hej

hvor er det vildt at få en deadline lige pludselig... så har du lige et par dage til at forberede dig mentalt på den største oplevelse der findes...

dejligt

håber du får en fantastisk oplevelse og dejligt at du snart har din lille baby i armene

kram herfra

Stien

Anmeld

24. maj 2011

RiUL

Hej smukke

Havde slet ikke set dit indlæg! Hvor er det vildt at du skal sættes igang, så er der jo slet ikke længe til at I skal være forældre 

Ih hvor bliver det bare spændende det hele Jeg glæder mig til at høre hvordan det går på fredag

Stort knus! 

Anmeld

24. maj 2011

joojoo

MDybvad skriver:

Ej hvor spændende!!!!! Tænk engang..... Så følges vi endnu mere ad, end blot at have samme terminsdato ... Håber I finder en god løsning i dag. Du må meget gerne lige skrive hvad I finder ud af... Altså hvornår du skal sættes i gang. Det må være træls med den leverkløe Men godt det er ved at være slut nu... Nu skal vi bare have vores store medalje(baby) for al vores hårde arbejde de sidste måneder

Held og lykke i dag!

ja det r ret sjovt vi følges sådan ad.. er lige kommet hjem derfra og mine tal var nu ellers fine så ingen snak om igangsættelse skal derhen igen på fredag for at få taget nye blodprøver .. kan være vi ses

Ja ubehageligt med det leverkløe, det er til at blive vanvittig over !!!

Anmeld

24. maj 2011

Thereseh

Uh, hvor er det spændende. Tænk hvis du inden ugen er omme, har den lille bebs i armene. Skønt ! 

Anmeld

25. maj 2011

Bruus

Stine Raaholt skriver:

hej

hvor er det vildt at få en deadline lige pludselig... så har du lige et par dage til at forberede dig mentalt på den største oplevelse der findes...

dejligt

håber du får en fantastisk oplevelse og dejligt at du snart har din lille baby i armene

kram herfra

Stien

Mange tak Stine

Ja, det er næsten helt surrealistisk! Men vildt skønt! Men hvordan forbereder man sig lige til den største oplevelse i sit liv?? Hehe... Jeg glæder mig bare koloenormt...

Knus tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.