Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De tidens kvinder du har hvad dato er der på dem for jeg har 5 liggende og vil helst ikke have det er de samme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: De tidens kvinder du har hvad dato er der på dem for jeg har 5 liggende og vil helst ikke have det er de samme
Kan jeg lokke dig til at skrive numrene på de 5 du har? Så tjekker jeg gerne med mine Jeg tænker det er lidt nemmere at skrive 5 istedet for 11 ned
K&S skriver: Kan jeg lokke dig til at skrive numrene på de 5 du har? Så tjekker jeg gerne med mine Jeg tænker det er lidt nemmere at skrive 5 istedet for 11 ned
nr 3 Juni-juli 2010
nr 4 Aug- sep 2010
nr 5 2010
nr 6 2010
nr 7 2010
nr 3 Juni-juli 2010 nr 4 Aug- sep 2010 nr 5 2010 nr 6 2010 nr 7 2010
De 4 har jeg også Nr. 7 har jeg ikke fået købt så dem jeg har er tidligere udgaver!
K&S skriver: De 4 har jeg også
De 4 har jeg også
jeg vil gerne købe de 7 andre som jeg ikke har hvis du vil være sød at ligge dem til side til den 1 så kan jeg sende dig penge og der efter kan du sende bladene hvis du vil?
B&J skriver: jeg vil gerne købe de 7 andre som jeg ikke har hvis du vil være sød at ligge dem til side til den 1 så kan jeg sende dig penge og der efter kan du sende bladene hvis du vil?
Det vil jeg gerne Hvor bor du henne? For de er forholdsvis tunge at sende
K&S skriver: Det vil jeg gerne Hvor bor du henne? For de er forholdsvis tunge at sende
Nordjylland Hjørring men hvad koster det at sende?
B&J skriver: Nordjylland Hjørring men hvad koster det at sende?
Det vil koste :
1 hverdag til modtager (a-post) = 58 kroner
2-3 hverdage til modtager (b-post) = 51 kroner
K&S skriver: Det vil koste : 1 hverdag til modtager (a-post) = 58 kroner 2-3 hverdage til modtager (b-post) = 51 kroner
det ville blive ca 128kr eller mig der er forkert på den
B&J skriver: det ville blive ca 128kr eller mig der er forkert på den
Jeps, 128 kroner hvis de sendes som a-post
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128