Pigenavne på 4 bogstaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Hvad kan i komme på af pigenavne på 4 bogstaver... der må meget gerne være A og I i, men det er ikke et krav.

Vi har snakket lidt om Sara, som vi begge rigtig godt kan lide, men ville gerne høre andre, så vi har lidt at vælge imellem

Lina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

MissGeoh

NOVA!! 

Anmeld

23. maj 2011

MaybeBaby

Vores baby to be skulle have heddet Emma, hvis det ikke lige var fordi vi venter os en lille dreng

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

De her står vist højest på listen lige nu

Maja
Anna
Sara
Dana
Naja
Asta
Alma
Siri

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Vores baby to be skulle have heddet Emma, hvis det ikke lige var fordi vi venter os en lille dreng

Det navn er vi begge vilde med herhjemme, men min søster mistede sin lille datter, og hun kom til at hedde Emma, så det synes vi ikke vi kan gøre..

Anmeld

23. maj 2011

Kay

Anonym skriver:

Fordi vi er to andre piger herhjemme med 4 bogstaver i fornavnet så det vil vi gerne holde ved

hihi... her hjemme har vi begge kun 3 bogstaver i vores navne... og ingen børn endu... det ville godt nok blive sjovt hvi vi skulle gå efter navne med 3 bogstaver...

kan kun sige at jeg syntes Alea og Naja er skønne navne

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hihi... her hjemme har vi begge kun 3 bogstaver i vores navne... og ingen børn endu... det ville godt nok blive sjovt hvi vi skulle gå efter navne med 3 bogstaver...

kan kun sige at jeg syntes Alea og Naja er skønne navne

Heh ja det kunne måske godt blive lidt svært at finde nogle navne

Anmeld

23. maj 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Det navn er vi begge vilde med herhjemme, men min søster mistede sin lille datter, og hun kom til at hedde Emma, så det synes vi ikke vi kan gøre..

Ja det kan jeg godt se... Måske det bliver for smertefuldt for søster. Jeg kan godt lide navnet Alex, men det hedder min storebror også, som jeg for 3 år siden fik kontakt med igen - og selvom han er en fantastisk dejlig person, så ville det nok blive for rodet med 2 Alex'er - også selvom vi kun ses 4 gange om året max. Synes det er svært med de navne!

Anmeld

23. maj 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Hvad kan i komme på af pigenavne på 4 bogstaver... der må meget gerne være A og I i, men det er ikke et krav.

Vi har snakket lidt om Sara, som vi begge rigtig godt kan lide, men ville gerne høre andre, så vi har lidt at vælge imellem

Maja - Emma -

Anmeld

23. maj 2011

Prinsessens'Mor<3

Mika, ved ikke om det er nævnt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.