Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hvad kan i komme på af pigenavne på 4 bogstaver... der må meget gerne være A og I i, men det er ikke et krav. Vi har snakket lidt om Sara, som vi begge rigtig godt kan lide, men ville gerne høre andre, så vi har lidt at vælge imellem
Hvad kan i komme på af pigenavne på 4 bogstaver... der må meget gerne være A og I i, men det er ikke et krav.
Vi har snakket lidt om Sara, som vi begge rigtig godt kan lide, men ville gerne høre andre, så vi har lidt at vælge imellem
- Lisa
- Liva
- Mira
- Maya
- Anna / anne / Anni
- Kaya / Kaja
- Kira....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
benjamins'mor skriver: Lise. Lisa. Anna. Anne. Tine. Tina. Maja. Line. Lina. Emma. Sine. Nana. Nina. Thea. Leah. Vivi. Asta. Lene. Jane. Rina. Alma. Alli/Ally. Runa. Sofi. Luna. Siri.
Lise. Lisa. Anna. Anne. Tine. Tina. Maja. Line. Lina. Emma. Sine. Nana. Nina. Thea. Leah. Vivi. Asta. Lene. Jane. Rina. Alma. Alli/Ally. Runa. Sofi. Luna. Siri.
Asta og Alma er søde!
sandorff skriver: min datters navn... ALEA
min datters navn... ALEA
Alea
Det har jeg aldrig hørt før... det er faktisk rigtig sødt!!!
Hvad kan i komme på af pigenavne på 4 bogstaver... der må meget gerne være A og I i, men det er ikke et krav. Vi har snakket lidt om Sara, som vi begge rigtig godt kan lide, men ville gerne høre andre, så vi har lidt at vælge imellem
Liva, Lina, Mira og Maja er navne jeg selv ville vælge til en pige
Kaya/Kaja, Naja, Zana/Sana, Rosa, Kira, Luna
Anonym skriver: Alea Det har jeg aldrig hørt før... det er faktisk rigtig sødt!!!
det skulle også først godkendes. men hun er snart syv år, så jeg forstår ikke hvorfor det ikke er kommet på listen med godkendte navne...
Der er mange pigenavne på 4 bogstaver, men her er lidt ideer
Vita, Kira, Adie, Alia, Alma, Alva, Bria, Caja, Cloé, Fiva, Gaia, Isis, Iris, Leia, Lica, Mila, Mira, Nova, Rose/a, Siff, Tria, Vida...
/Fenja
Har ik læst alle indlæg med navne. Men her er mine bud:
Iris
Asta
Alma
Adda
Rosa, selvfølgelig
Nina, Tina, Lina, Kira, Siff, Mila.
må lige spørge... hvorfor 4 bogstaver??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128