hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Topp

Anonym skriver:

Okay

men det rækker stadig ikke særlig langt til bleer mad tøj sko osv. 

der er jo også de alm. børnepenge+forhøjet nu du er alene. Du burde godt kunne få det til at hænge sammen - det kan jeg på kontanthjælp alene med 2 børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Aaah den del havde jeg ikke set... :-)

Men derfor var det da stadig rigtigt nok det jeg skrev  - selvom det så ikke har relevans til TS lige pt (med mindre han bliver rig) ;-)

tænkte på, han ejer et firma ved siden af sine studier, hvor han tjener MEGET. 

men det har vel ingen betydning for børne bidraget ?

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

der er jo også de alm. børnepenge+forhøjet nu du er alene. Du burde godt kunne få det til at hænge sammen - det kan jeg på kontanthjælp alene med 2 børn

tror nok også det skal komme til at gå, der er bare rigtig meget lige nu syns jeg ..

Anmeld

23. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

tænkte på, han ejer et firma ved siden af sine studier, hvor han tjener MEGET. 

men det har vel ingen betydning for børne bidraget ?

Hans indtægt, ligemeget om han er på SU, kontanthjælp eller ejer af et firma tæller som indtægt.

Der er jo også grænser for hvor meget han må tjene ved siden af SUen uden at blive trukket der.. Så det kan ikke være så meget igen at han tjener.. I hvert fald ikke nok til at det hæver børnebidraget.

Anmeld

23. maj 2011

eElak

Topp skriver:

Se den havde jeg lige glemt at nævne :-D

Forhøjet børnepenge er på ca 2500 kroner i kvartalet

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Hans indtægt, ligemeget om han er på SU, kontanthjælp eller ejer af et firma tæller som indtægt.

Der er jo også grænser for hvor meget han må tjene ved siden af SUen uden at blive trukket der.. Så det kan ikke være så meget igen at han tjener.. I hvert fald ikke nok til at det hæver børnebidraget.

han har kun firmaet fordi at han ellers ville blive nødt til at melde su fra. da han tjener for meget der..  firmaet er altså der han lægger alle de penge ind han ikke kan udbetale til sig selv pga. hvor meget han må tjene ifølge su styrelsen.. han har så sine egne måder at hæve penge fra firmaet uden at skattevæsnet lægger mærke til det.. 

han kommer bla. til at tjene 200.000 kr. når han rejser her til aug. 

men det har nok ikke noget at sige så  

Anmeld

23. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

han har kun firmaet fordi at han ellers ville blive nødt til at melde su fra. da han tjener for meget der..  firmaet er altså der han lægger alle de penge ind han ikke kan udbetale til sig selv pga. hvor meget han må tjene ifølge su styrelsen.. han har så sine egne måder at hæve penge fra firmaet uden at skattevæsnet lægger mærke til det.. 

han kommer bla. til at tjene 200.000 kr. når han rejser her til aug. 

men det har nok ikke noget at sige så  

det er så skattesvindel, og det skal du melde, når du har kendskab til det-. 

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

det er så skattesvindel, og det skal du melde, når du har kendskab til det-. 

har holdt hemmeligt til nu fordi jeg jo bor sammen med manden, og elsker ham.. men lige nu har jeg ikke noget tilovers for ham.. så kunne da være man skulle smide et ano. tip til "skattefar"  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.