update på: MD scanning kl 10:35

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

NinaNymannMadsen

R&N skriver:

Yep det har jeg ;-) min moderkage lå også ned foran livmoderhalsen og oveni hatten stod Nicolai og trampede den vej, så de var meget bange for at der gik hul.. Jeg var til scanning i uge 28(pga stor baby), og der havde moderkagen rykket sig på plads ;-)

okay det er da godt nok at den havde rygget sig.

her ligger baby med fødderne i den ene side af maven og arme og hoved den anden og det kan jeg også mærke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Happiness

Astasmor skriver:

okay det er da altid noget at det ikk har påvirket så.

det håber jeg da også du må jo lige skrive en update når du ved det.

Det skal jeg nok gøre

Anmeld

23. maj 2011

NinaNymannMadsen

Happiness skriver:

Det skal jeg nok gøre

lyder godt. håber da den har rygget sig så det ikk ender emd KS for dig

Anmeld

23. maj 2011

Kofoed.

Øv med sådan en scanning. Det med billederne kender jeg alt for godt, jeg fik 7, men ikke et var særlig godt.

Tillykke med endnu en lille pige, tør jeg næsten sige

Håber næste scanning bliver en bedre suces.

Anmeld

23. maj 2011

NinaNymannMadsen

Kofoed33 skriver:

Øv med sådan en scanning. Det med billederne kender jeg alt for godt, jeg fik 7, men ikke et var særlig godt.

Tillykke med endnu en lille pige, tør jeg næsten sige

Håber næste scanning bliver en bedre suces.

mange tak. vi fik et med fordi vi ikk havde fået nogen af vores punge med eller penge så øv for det. der var bedre billeder i blendt vi kunne ha fået men hun valgte for os og det blev til det billed du kan se.

håber også næste scanning er bedre da men der er bettepigen også større jo. og håber min moderkage ligger som den skal til den tid.

Anmeld

23. maj 2011

Maalene

Stort tillykke med den veloverståede MD

Er ked af at høre, at det var en lidt skuffende oplevelse, men dejligt at alt er som det skal være - det er trods alt det vigtigste

Og stort tillykke med (måske) endnu en lille perfekt datter - hvor er det altså fantastisk

Anmeld

24. maj 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Stort tillykke med den veloverståede MD

Er ked af at høre, at det var en lidt skuffende oplevelse, men dejligt at alt er som det skal være - det er trods alt det vigtigste

Og stort tillykke med (måske) endnu en lille perfekt datter - hvor er det altså fantastisk

mange tak.

JDM var meget sikker på en pige mere så det er lillesøster inde i maven. men nu må vi jo se nærmere i uge 34 hvor jeg skal der ind igen til et tjek for at min moderkager ligger rigtig da den jo desværre ikke gjorde igår.

ja vigtigst at alt så fint ud og det gjorde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.