Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
R&N skriver: Yep det har jeg ;-) min moderkage lå også ned foran livmoderhalsen og oveni hatten stod Nicolai og trampede den vej, så de var meget bange for at der gik hul.. Jeg var til scanning i uge 28(pga stor baby), og der havde moderkagen rykket sig på plads ;-)
Yep det har jeg ;-) min moderkage lå også ned foran livmoderhalsen og oveni hatten stod Nicolai og trampede den vej, så de var meget bange for at der gik hul.. Jeg var til scanning i uge 28(pga stor baby), og der havde moderkagen rykket sig på plads ;-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Astasmor skriver: okay det er da altid noget at det ikk har påvirket så. det håber jeg da også du må jo lige skrive en update når du ved det.
okay det er da altid noget at det ikk har påvirket så. det håber jeg da også du må jo lige skrive en update når du ved det.
Det skal jeg nok gøre
Happiness skriver: Det skal jeg nok gøre
Øv med sådan en scanning. Det med billederne kender jeg alt for godt, jeg fik 7, men ikke et var særlig godt.
Tillykke med endnu en lille pige, tør jeg næsten sige
Håber næste scanning bliver en bedre suces.
Kofoed33 skriver: Øv med sådan en scanning. Det med billederne kender jeg alt for godt, jeg fik 7, men ikke et var særlig godt. Tillykke med endnu en lille pige, tør jeg næsten sige Håber næste scanning bliver en bedre suces.
Stort tillykke med den veloverståede MD
Er ked af at høre, at det var en lidt skuffende oplevelse, men dejligt at alt er som det skal være - det er trods alt det vigtigste
Og stort tillykke med (måske) endnu en lille perfekt datter - hvor er det altså fantastisk
Maalene skriver: Stort tillykke med den veloverståede MD Er ked af at høre, at det var en lidt skuffende oplevelse, men dejligt at alt er som det skal være - det er trods alt det vigtigste Og stort tillykke med (måske) endnu en lille perfekt datter - hvor er det altså fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128