update på: MD scanning kl 10:35

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

NinaNymannMadsen

skuffende oplevelse vi måtte gå der fra med.

billederne var utydelige.
hun sagde dog det bliver en pige, men det var ikk rigtig til at se, syntes kenneth.
ellers så alt fint ud der inde også jo det er fint.

men men men skal til scanning igen i uge 34 da moderkagen ligger forkert, det var noget med 1 cm fra et eller andet og der skulle gerne være 2 cm. så det skal vi ind og ha kikket igen.

vi så da både hænder og fødder og der blev vinket, men samarbejde nej nej det ville baby ikke. men gang i den det var der da.

ja det er også et rigtig dårligt billed vi har fået med hjem men det blev kun til det ene.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Mira0911

Er ked af at høre det ikke gik som ventet... Øv øv... Kan da godt se billedet ikke ligefrem er godt... 

Så kønnet er I meget i tvivl om endnu ? 

Anmeld

23. maj 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Er ked af at høre det ikke gik som ventet... Øv øv... Kan da godt se billedet ikke ligefrem er godt... 

Så kønnet er I meget i tvivl om endnu ? 

ja men indtil videre er det en pige som der blev sagt der inde stoler på hun ved hvad hun skulle kikke efter.

skal ringe hvis jeg begynder at bløde da det har noget med min moderkage at gøre nu, ellers skal jeg bare ind og scannes igen i uge 34 og der vil moderkagen nok at rygget sig, den ligger 1 cm fra livmoder munden og det kan ha en betydning. dog er der intet at bekymre sig om med mindre jeg begynder at bløde.

Anmeld

23. maj 2011

NinaNymannMadsen

er der andre har prøvet det med moderkagen? så vil jeg da gerne lige høre fra jer så jeg har nogen at snakke med om det.

det gjorde mig nemlig ked af det da hun sagde, selvom jeg godt ved at det kan ændre sig endnu men bliver bare bange og ked af det når det ikke er som det skal være.

Anmeld

23. maj 2011

Happiness

Astasmor skriver:

er der andre har prøvet det med moderkagen? så vil jeg da gerne lige høre fra jer så jeg har nogen at snakke med om det.

det gjorde mig nemlig ked af det da hun sagde, selvom jeg godt ved at det kan ændre sig endnu men bliver bare bange og ked af det når det ikke er som det skal være.

Æv at det var en skuffende oplevelse. Det var vores også, så vi valgte at betale os til en scanning senere! Her ville hun ik engang kigge efter kønnnet... hmm...

Min moderkage ligger også dumt, men her var der intet mellemrum Så skal til scanning på onsdag og se om den har rykket sig. Hvis den ikke rykker sig, så er det kejsersnit, da baby ellers ikke kan komme ud.

Og det opdagede hun ikke engang til vores MD. Det var fordi jeg blev scannet senere pga. for mange plukveer at de opdagede det... Rigtig ringe, men altid noget at det bloev opdaget!

Anmeld

23. maj 2011

NinaNymannMadsen

Happiness skriver:

Æv at det var en skuffende oplevelse. Det var vores også, så vi valgte at betale os til en scanning senere! Her ville hun ik engang kigge efter kønnnet... hmm...

Min moderkage ligger også dumt, men her var der intet mellemrum Så skal til scanning på onsdag og se om den har rykket sig. Hvis den ikke rykker sig, så er det kejsersnit, da baby ellers ikke kan komme ud.

Og det opdagede hun ikke engang til vores MD. Det var fordi jeg blev scannet senere pga. for mange plukveer at de opdagede det... Rigtig ringe, men altid noget at det bloev opdaget!

okay. ja skal ind til tjek når jeg er 34 uger henne det vil sige sidst i august først.
håber da den har rygget sig men ellers er det jo godt der er meget de kan gøre idag. håber ikke på blødninger eller noget for så skal jeg ringe med det samme og de vil vurdere.

hvordan ahr det påvirket dig? hvis det har påvirket dig fysisk altså.

ja det var da godt de opdagede det og godt de kan gøre noget ved det.

Anmeld

23. maj 2011

Happiness

Astasmor skriver:

okay. ja skal ind til tjek når jeg er 34 uger henne det vil sige sidst i august først.
håber da den har rygget sig men ellers er det jo godt der er meget de kan gøre idag. håber ikke på blødninger eller noget for så skal jeg ringe med det samme og de vil vurdere.

hvordan ahr det påvirket dig? hvis det har påvirket dig fysisk altså.

ja det var da godt de opdagede det og godt de kan gøre noget ved det.

Det har slet ikke påvirket mig, og de fortalte mig at det heller ikke påvirker baby. Det er kun i forhold til fødslen at det kan have en betydning. Og de sagde at i langt de fleste tilfælde, så rykker moderkagen sig i takt med livmoderen vokser. Så håber for os, at der er fri udgang til den tid

Jeg er også i uge 34 nu. Så det er nok almindelig procedure at man bliver scannet i den uge. Men det er lang tid at gå og bekymre sig... Jeg synes tiden har været uenelig. Så ser frem til onsdag når vi endelig får svar! Man vil jo gerne kunne forberede sig psykisk på kejsersnit hvis det er det, det bliver.

Anmeld

23. maj 2011

Halbschön

Astasmor skriver:

Yep det har jeg ;-) min moderkage lå også ned foran livmoderhalsen og oveni hatten stod Nicolai og trampede den vej, så de var meget bange for at der gik hul.. Jeg var til scanning i uge 28(pga stor baby), og der havde moderkagen rykket sig på plads ;-)

Anmeld

23. maj 2011

NinaNymannMadsen

Happiness skriver:

Det har slet ikke påvirket mig, og de fortalte mig at det heller ikke påvirker baby. Det er kun i forhold til fødslen at det kan have en betydning. Og de sagde at i langt de fleste tilfælde, så rykker moderkagen sig i takt med livmoderen vokser. Så håber for os, at der er fri udgang til den tid

Jeg er også i uge 34 nu. Så det er nok almindelig procedure at man bliver scannet i den uge. Men det er lang tid at gå og bekymre sig... Jeg synes tiden har været uenelig. Så ser frem til onsdag når vi endelig får svar! Man vil jo gerne kunne forberede sig psykisk på kejsersnit hvis det er det, det bliver.

okay det er da altid noget at det ikk har påvirket så.

det håber jeg da også du må jo lige skrive en update når du ved det.

Anmeld

23. maj 2011

Frøken J.

Havde ikke set din debat.. Er ked af det ikke gik som forventet! Men jeg tænkte nok det var en pige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.