Kombination af efternavne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Fenja09

Udfra fornavnet har jeg stemt Lundgreen Reffs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Ka+Ma=Be

Kageelsker skriver:

Hvis vi får en lille pige skal hun hedde Esther (efter min skønne farmor) og bliver det en lille dreng skal han hedde Frej

Synes det lyder bedst:

Esther Reffs Lundgren
Frej Lundgren Reffs

Det må være noget med antal stavelser  hehe

Anmeld

23. maj 2011

Kageelsker

Katte87 skriver:

Synes det lyder bedst:

Esther Reffs Lundgren
Frej Lundgren Reffs

Det må være noget med antal stavelser  hehe

Du må slet ikke blande dig! Men øv, kan godt se at de fleste (desværre) hælder til Reffs Lundgren

Hmm måske jeg bare skal lade være med at fortælle min dejlige kæreste om afstemningen, hehe 

Anmeld

23. maj 2011

Ka+Ma=Be

Kageelsker skriver:

Du må slet ikke blande dig! Men øv, kan godt se at de fleste (desværre) hælder til Reffs Lundgren

Hmm måske jeg bare skal lade være med at fortælle min dejlige kæreste om afstemningen, hehe 

Bah! Det må jeg da i hvert fald! hehehe.

Ja, jeg synes også bare du skal "holde ham i mørket"  Han skal helst ikke have ret for ofte, vel

Anmeld

23. maj 2011

Kageelsker

Katte87 skriver:

Bah! Det må jeg da i hvert fald! hehehe.

Ja, jeg synes også bare du skal "holde ham i mørket"  Han skal helst ikke have ret for ofte, vel

Nej det er jo det! Han havde lavet en lille "afstemning" på afdelingen og de havde alle sammen ment at Reffs Lundgren lød bedst, men de vidste jo os hvad hans efternavn er

Måske jeg bliver nødt til at bøje mig, men der er heldigvis nogle måneder endnu til beslutningen skal tages

Anmeld

23. maj 2011

Ka+Ma=Be

Kageelsker skriver:

Nej det er jo det! Han havde lavet en lille "afstemning" på afdelingen og de havde alle sammen ment at Reffs Lundgren lød bedst, men de vidste jo os hvad hans efternavn er

Måske jeg bliver nødt til at bøje mig, men der er heldigvis nogle måneder endnu til beslutningen skal tages

Hehe ja, det er altid godt med nogle "fremmedes" mening Afdelingen tæller ikke!

Jeg vil stadig holde på, at det kommer meget an på klangen i det navn i vælger Ellers skal i bare helt sløjfe Lundgren hehehe

Men ja, man har jo heldigvis noget tid til at tænke og beslutte sig i For år tilbage ville jeg jo også holde helt fast på Jacobsen, men nu betyder det ikke helt så meget mere.

Anmeld

23. maj 2011

Lou87

Nr 1.

Kæresten og jeg havde samme problem , men jeg synes at det korte er pænest i midten..

Anmeld

23. maj 2011

Frk-Lotusblomst

HAr valgt Lundgren Reffs. Synes det lød træls omvendt.

Esther Lundgren Reffs

Frej Lundgren Reffs

Anmeld

23. maj 2011

N&N

Reffs Lundgren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.