Kombination af efternavne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken efternavnskombination lyder bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.280 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Kageelsker

Min kæreste og jeg er meget uenige om hvad vores kommende barn skal hedde til efternavn. Ingen af os vil gå af med vores efternavn, så vi er enige om at det skal være en kombination, men ikke hvilken!

Jeg synes derfor det kunne være sjovt at lave en lille afstemning herinde, for at få en fuldstændig objektiv vurdering. Jeg vil derfor heller ikke nævne hvilken kombination jeg hælder til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

linefun

Synes nu de begge to lyder flot
Men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad fornavn I har tænkt jer? Så kan jeg bedre sætte hele navnet sammen..

Anmeld

23. maj 2011

Dinna88

Som udgangspunkt synes jeg altid at det korte skal være først, synes bare det klinger bedre. Så det har jeg stemt.

Ligesom at mine og min kærestes børn gerne skulle komme til at hedde *navn* Rahbek Laulund, med et ekstra mellemnavn inden Rahbek.

Anmeld

23. maj 2011

Kageelsker

linefun skriver:

Synes nu de begge to lyder flot
Men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad fornavn I har tænkt jer? Så kan jeg bedre sætte hele navnet sammen..

Hvis vi får en lille pige skal hun hedde Esther (efter min skønne farmor) og bliver det en lille dreng skal han hedde Frej

Anmeld

23. maj 2011

K&S

Kageelsker skriver:

Min kæreste og jeg er meget uenige om hvad vores kommende barn skal hedde til efternavn. Ingen af os vil gå af med vores efternavn, så vi er enige om at det skal være en kombination, men ikke hvilken!

Jeg synes derfor det kunne være sjovt at lave en lille afstemning herinde, for at få en fuldstændig objektiv vurdering. Jeg vil derfor heller ikke nævne hvilken kombination jeg hælder til

Reffs Lundgren

Anmeld

23. maj 2011

linefun

Kageelsker skriver:

Hvis vi får en lille pige skal hun hedde Esther (efter min skønne farmor) og bliver det en lille dreng skal han hedde Frej

Sikke nogle fine navne.

Men det er altså også svært med efternavnet. Måske jeg hælder mest til Lundgren Reffs. Nogengange kan det blive "kringlet" at sige det ene eller det andet.

Held og lykke med det

Anmeld

23. maj 2011

Pige2009

Kageelsker skriver:

Jeg har svaret Reffs Lundgren - det andet bliver for tungt

Anmeld

23. maj 2011

SussieThyssen

Kageelsker skriver:

Hørt med mit øre og sagt i min mund så lyder det bedst med Reffs Lundgren.
Det svinger bedst med det kort først og det lange til sidst.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. maj 2011

Ka+Ma=Be

Du ved jo godt hva' jeg mener hehe. Men er egentlig kommet lidt i tvivl

Som Linefun skriver, så giver det måske bare mening når der kommer et fornavn på? For jeg synes egentlig godt, at man kan begge dele

Har dog stemt Lundgren Reffs

Anmeld

23. maj 2011

de-wett

Kageelsker skriver:

har valgt nummer 1 syntes det lød bedst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.