Bordkort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2008

heaven

jeg lavede dem selv..... på skrift er det svært at forklare, men jeg prøver - ved godt du efterlyser noget nemt, det er det også, kræver bare en beskrivelse...

jeg brugte mørkegrønt karton, der havde sådan en "lidt-glimmer" overflade (det er jo egentlig underordenet, "grønt" er min farve), derefter limede jeg 2 små perlemorsfarvede hjerter lidt forskudt af hinanden i det ene hjørne..... der hvor navnet skulle stå havde jeg først limet noget groft "papir", klippet med en takkesaks og så ovenpå igen, noget mere af det der "glimmer-karton" i perlemorsfarve... der stod navnet på, skrevet med en sort kalegrafipen... det samme system havde jeg lavet med menukort og indbydelser....

hvis det har interesse, kan jeg prøve at sætte et par billeder ind af produktionen??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2008

Rasmine

Jannie, ja tak, meget gerne.

Anmeld

16. november 2008

Kaufie

Vi brugte også samme design som indbydelserne - i cremefarvet karton med lidt lysere tyndt papir indeni og så omviklet med guldtråd hvorpå der sad to guldhjerter.

Vi kombinerede så menukort og velkommen/velbekommevers med bordkortet, således at bordkortet faktisk var et lille hæfte med navnet udenpå og så ellers velkommen vers og menukort - og velbekomme vers på sidste side.

Vi havde så også kun 40 gæster, så det var overkommeligt at lave til hver enkelt.

Anmeld

16. november 2008

Nadi

Små champagne glas hvor gæstens navn er graveret og muligvis jeres + bryllupsdato.

De koster 15,- pr stk

Det er dét vi skal bruge når vi skal velsignes, synes det er en anderledes og sjov måde at lave bordkort på. Og man kan give glasene til gæsterne bagefter som minde hvis de vil have dem med eller husker dem

Anmeld

16. november 2008

Rasmine

Nadi skriver:

Små champagne glas hvor gæstens navn er graveret og muligvis jeres + bryllupsdato.

De koster 15,- pr stk

Det er dét vi skal bruge når vi skal velsignes, synes det er en anderledes og sjov måde at lave bordkort på. Og man kan give glasene til gæsterne bagefter som minde hvis de vil have dem med eller husker dem

Hvor skægt, hvor er det?

Anmeld

16. november 2008

ka li ja

Mebach skriver:

Regner med det bliver grafikeren på Lars job som laver invit.
(hvornår skal de sendes ud, hvis brylluuppet er rykket til 4. april)

altså jeg ville sende mine invitationer ud mindst et halvt år før. for at være sikker på at folk kommer....
nåå du har sådan en fancy en til at lave dem.
jeg er nok mere til det hjemmelavede, men det er nok også fordi jeg eeeeeeelsker det!!!
åhhhh det er dejligt at lave noget kreativt. det er så befriende
hvis jeg ikke lavede noget(arb) så ville jeg med glæde ha tilbudt at lave dem

Anmeld

16. november 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

altså jeg ville sende mine invitationer ud mindst et halvt år før. for at være sikker på at folk kommer....
nåå du har sådan en fancy en til at lave dem.
jeg er nok mere til det hjemmelavede, men det er nok også fordi jeg eeeeeeelsker det!!!
åhhhh det er dejligt at lave noget kreativt. det er så befriende
hvis jeg ikke lavede noget(arb) så ville jeg med glæde ha tilbudt at lave dem

½ år i forvejen??????????????????????

Jamen, jeg vil skam også gerne selv lave dem, men tid er ikke noget jeg har meget af for tiden.

Anmeld

16. november 2008

Mary

Til Annikas barnedåb havde jeg købt lyserød satinbånd. Det blev klippet ud i en hulens masse stykker svarende til antal af gæster De to ender blev klippet ind sådan der var en tak ind. Det blev bundet på vinglasset, og derpå havde jeg skrevet navn med guldpen.

Anmeld

16. november 2008

Nadi

Mebach skriver:

Hvor skægt, hvor er det?

Jamen det er en privat dame der har det som hobby. Jeg kan sende hendes navn og nummer til dig i et brev, hvis du vil??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.