Tja Heaven det havde nok hjulpet hvis jeg havde ammet, men opgav efter 1½ uge pga smerter i brystvorten under amning og det ville jeg ikke igen (det samme skete ved Laura)... Men er da kommet ned på den vægt jeg havde før jeg blev gravid med Benjamin...
Jeanette, jeg har faktisk været medlem af slankedoktor (havde ikke råd til at blive ved), og har alle opskrifterne og min kostplan liggende, og regnede med at rette mig efter det, men det er det med at "komme igang" der er mit store problem... Men jo 30 kg er meget på ½ år, men satser lidt på at jeg skal giftes til sommer
(hvis ikke manden trækker i land), og selv om det kun bliver på rådhus vil jeg da gerne være anstændig at se på
.
Motivationen må da så absolut være dine børn!
Det kan der være noget om, og det er også en af grundende til at jeg gerne vil finde den motivation, Laura er så godt i stand at hun på trods af "kun" 11 kg er nød til at gå en blestørrelse op, for der er ikke plads til hendes lårbasser (og det samme gælder bukser)... Og ja synes ærligt det er lidt pinligt... men fordelen er da at hun elsker frugt og grønt...
Betina
Anmeld