Motivation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. november 2008

Plysbjørnen

Har lige et spørgsmål til hvordan man finder motivation til at tabe sig...

Lille mig med mine 91,8 kg fordelt på ikke ret mange centimeter (161,5) trænger sgi til at tabe mig... Men synes altså det er svært at tage mig sammen...

Vil meget gerne ja tabe små 30 kg (helst gerne på ½ år), men har ikke råd til et motionscenter, så hvad slags motion kan man lave med et spædbarn på slæb...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2008

heaven

har amningen ikke hjulpet??? jeg tabte lynhurtigt 13 kg.....

Anmeld

15. november 2008

Tikki

Halløj Trold - 30 kg på 1/2 år er måske lidt meget at forlange af dig selv , men jeg kan fortælle, at jeg har prøvet alle mulige forskellige "kure" som vægtkonsulenterne, vægtvogterne osv. og det har været fint - har tabt mig meget...men taget alt på igen. Så prøvede jeg for nogle år siden slankedoktoren.dk, hvor der bliver lavet et kostprogram udfra det, du spiser og kan lide....dvs. kan du lide lidt vingummi eller vin i ny og næ, så tages der også højde for det. Og det har altså virket for mig og jeg har holdt det. Man har en vejleder, der følger dig og holder lidt snor i det hele og som man kan spørge om gode råd.

Og motion med et spædbarn...hmmm en gå-tur i rask tempo eller lidt løb med barnevognen

Anmeld

15. november 2008

Rasmine

Motivationen må da så absolut være dine børn!
Og så er det ellers bare afsted med barnevognen, ud at gå lange ture, få pulsen op.
Skid hul i om det regner, på med regnsættet!

Og drop så lige det snold, Trold!

Anmeld

15. november 2008

Plysbjørnen

Tja Heaven det havde nok hjulpet hvis jeg havde ammet, men opgav efter 1½ uge pga smerter i brystvorten under amning og det ville jeg ikke igen (det samme skete ved Laura)... Men er da kommet ned på den vægt jeg havde før jeg blev gravid med Benjamin...

Jeanette, jeg har faktisk været medlem af slankedoktor (havde ikke råd til at blive ved), og har alle opskrifterne og min kostplan liggende, og regnede med at rette mig efter det, men det er det med at "komme igang" der er mit store problem... Men jo 30 kg er meget på ½ år, men satser lidt på at jeg skal giftes til sommer (hvis ikke manden trækker i land), og selv om det kun bliver på rådhus vil jeg da gerne være anstændig at se på.

Motivationen må da så absolut være dine børn!

Det kan der være noget om, og det er også en af grundende til at jeg gerne vil finde den motivation, Laura er så godt i stand at hun på trods af "kun" 11 kg er nød til at gå en blestørrelse op, for der er ikke plads til hendes lårbasser (og det samme gælder bukser)... Og ja synes ærligt det er lidt pinligt... men fordelen er da at hun elsker frugt og grønt...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.