Mission slankekur.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Hehe måske jeg lige vover mig ud på vægten senere  skal lige have købt et batteri først, for den er løbet tør.

ved bare at jeg var kommet ned på 80 kilo på et tidspunkt, og frygter bare så meget at det er alle de tabte 30 kilo, der er røget på igen. Så ved jeg bare at jeg bliver ret nedtrykt. På den anden side, hvis det ikke er SÅ slemt, så vil jeg jo blive glad  men tror også det er lidt rart at få nogle tal på, så man rent faktisk kan se på vægten, at der sker noget.

Jeg synes helt klart du skal gøre det - for du mærker jo ikke rigtig du bukserne hvis du taber f.eks 500 g, men det fortæller vægten dig! Jeg bruger det som en styrke og et spark i røven når jeg ser at tallet er faldet. Glæder mig allerede til hele ugen, men cykeltur og god mad, det har vægtkonsulenterne og det bliver skønt at komme på vægten på mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Kay

held og lykke... er selv med i en gruppe på madlog.dk , med skønne kvinder her inde fra, hvor vi vejer os hver fredag... og det giver sku noget andet når der er nogle der forventer ens svar

så jeg foventer dit svar på mandag

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg synes helt klart du skal gøre det - for du mærker jo ikke rigtig du bukserne hvis du taber f.eks 500 g, men det fortæller vægten dig! Jeg bruger det som en styrke og et spark i røven når jeg der at tallet er faldet. Glæder mig allerede til hele ugen, men cykeltur og god mad, det har vægtkonsulenterne og det bliver skønt at komme på vægten på mandag

Ved du hvad....så er det det jeg gør  og hvis jeg er modig nok ligesom dig, så røber jeg det dumme tal på vægten, for jer alle herinde

Vil helt bestemt følge dit vægttab

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

held og lykke... er selv med i en gruppe på madlog.dk , med skønne kvinder her inde fra, hvor vi vejer os hver fredag... og det giver sku noget andet når der er nogle der forventer ens svar

Tak skal du have

Du får update på mandag

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

Kay skriver:

Koster det noget at komme derinde? ved at min svigerinde bruger madlog meget, men jeg har bare aldrig fået spurgt hende

Anmeld

23. maj 2011

eElak

Kay skriver:

Hvad hedder den gruppe?

Er også på madlog nemlig :-)

Anmeld

23. maj 2011

eElak

Carina1977 skriver:

Koster det noget at komme derinde? ved at min svigerinde bruger madlog meget, men jeg har bare aldrig fået spurgt hende

Der er forskellige abb. priser..

www.madlog.dk

Jeg har valgt 10 uger for 99 kroner... :-)

Jeg begyndte mission "fed og færdig til lækker og lovely" for snart 3 uger siden... og jeg kommer til at være lææææænge undervejs for har 40 kg jeg skal smide!

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ved du hvad....så er det det jeg gør  og hvis jeg er modig nok ligesom dig, så røber jeg det dumme tal på vægten, for jer alle herinde

Vil helt bestemt følge dit vægttab

Hvor er det bare skønt

Vi kan følge hinandens vægttab, hvis ikke du har lyst til dele det, så ved du det jo bare selv og bliver så glad og stolt af dig selv når tallet er mindre næste mandag

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

KaLee skriver:

Der er forskellige abb. priser..

www.madlog.dk

Jeg har valgt 10 uger for 99 kroner... :-)

Jeg begyndte mission "fed og færdig til lækker og lovely" for snart 3 uger siden... og jeg kommer til at være lææææænge undervejs for har 40 kg jeg skal smide!

Ok de er jo ikke så galt, men jeg har jo ikke dankort....så kan man vel ikke?

Jeg ved jo ikke hvad jeg præcist vejer, men tænker at jeg nok skal have smidt et sted mellem 20-25 kilo.

Anmeld

23. maj 2011

Kay

KaLee skriver:

Hvad hedder den gruppe?

Er også på madlog nemlig :-)

du kan skrive til Lunae her inde og skrive hvad du hedder så invitere hun dig det er nemlig hende der har startet den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.