Mission slankekur.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.596 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2011

Anonym trådstarter

God morgen piger.

Så starter jeg på min slanke kur hos vægtkonsulenterne i dag. Har været hos dem før og tabt mig, så håber det lykkes igen.

Jeg vil skrive hver mandag hvad jeg vejer - så jeg står til "ansvar" overfor nogen håber i tager i mod mig i denne gruppe.

Go dag til alle.

I dag mandag d 23 maj vejer jeg 95,5 kg.

Skal alt i alt af med 30 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Noahmor

Held og lykke. Glæder mig til at du om et stykke tid siger du har nået dit mål. 

Anmeld

23. maj 2011

B&J

Hej med dig, jeg håber og tror på du kan klare det hvis du er 110% klar igen og det tror jeg på og super ide med der er nogle der skal holde øje med dig forså så snyder man nemlig ikke

Anmeld

23. maj 2011

MissBee

Anonym skriver:

God morgen piger.

Så starter jeg på min slanke kur hos vægtkonsulenterne i dag. Har været hos dem før og tabt mig, så håber det lykkes igen.

Jeg vil skrive hver mandag hvad jeg vejer - så jeg står til "ansvar" overfor nogen håber i tager i mod mig i denne gruppe.

Go dag til alle.

Held og lyke med  og rigtig flot du tør skrive tal på

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hej med dig, jeg håber og tror på du kan klare det hvis du er 110% klar igen og det tror jeg på og super ide med der er nogle der skal holde øje med dig forså så snyder man nemlig ikke

Det var netop min tanke, så snyder man ikke - for folk forventer at vægten er faldet

Er 100% klar igen til at give det en skalle igen

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

MissBee skriver:

Held og lyke med  og rigtig flot du tør skrive tal på

Mange tak skal du have

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Held og lykke. Glæder mig til at du om et stykke tid siger du har nået dit mål. 

Tak tak, glæder mig også...

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

God morgen piger.

Go dag til alle.

Held og lykke med det  

Jeg er også selv startet idag....ikke hos vægtkonsulenterne...men har blot ændret i min kost.

Jeg har valgt ikke at veje mig...tør sgi ikke se hvad jeg vejer

men man kan jo også sagtens mærke på sine bukser, om det går den rigtige vej  

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Held og lykke med det  

Jeg er også selv startet idag....ikke hos vægtkonsulenterne...men har blot ændret i min kost.

Jeg har valgt ikke at veje mig...tør sgi ikke se hvad jeg vejer

men man kan jo også sagtens mærke på sine bukser, om det går den rigtige vej  

Okay, held og lykke til dig også

Var heller ikke meget for vægten - men vil gerne have det i tal, men ja man kan jo sagtens mærke det på tøjet

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Okay, held og lykke til dig også

Var heller ikke meget for vægten - men vil gerne have det i tal, men ja man kan jo sagtens mærke det på tøjet

Hehe måske jeg lige vover mig ud på vægten senere  skal lige have købt et batteri først, for den er løbet tør.

ved bare at jeg var kommet ned på 80 kilo på et tidspunkt, og frygter bare så meget at det er alle de tabte 30 kilo, der er røget på igen. Så ved jeg bare at jeg bliver ret nedtrykt. På den anden side, hvis det ikke er SÅ slemt, så vil jeg jo blive glad  men tror også det er lidt rart at få nogle tal på, så man rent faktisk kan se på vægten, at der sker noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.