Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
som overskiften lyder søger jeg en eller to massage boldt.. så vis det lægge inde med sådan nogen, er i hjertelig velkommen til kontaktet mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
liwsmor skriver: som overskiften lyder søger jeg en eller to massage boldt.. så vis det lægge inde med sådan nogen, er i hjertelig velkommen til kontaktet mig
hej jeg har 2 sorte bolde med pigge på eller hva man kalder det
mulle7430 skriver: hej jeg har 2 sorte bolde med pigge på eller hva man kalder det
er de også hård, ikke sådan nogen bløde luft, altså man kan tag luften ud af dem , når man står på dem
liwsmor skriver: er de også hård, ikke sådan nogen bløde luft, altså man kan tag luften ud af dem , når man står på dem
du kan ikke tage luften ud af dem men de er jo ikke så store finder dem lige og sender et billede
mulle7430 skriver: du kan ikke tage luften ud af dem men de er jo ikke så store finder dem lige og sender et billede
okay dejligt det fordi jeg skal bruge dem til mine føder
liwsmor skriver: okay dejligt det fordi jeg skal bruge dem til mine føder
det tror jeg de er gode til
mulle7430 skriver: det tror jeg de er gode til
okay ville gerne se billede af dem ..hvis du kan finde et
liwsmor skriver: okay ville gerne se billede af dem ..hvis du kan finde et
kan desværre ikke finde dem tror mine piger har leget med dem men kommer de frem skriver jeg og ser om du har fået nogen
mulle7430 skriver: kan desværre ikke finde dem tror mine piger har leget med dem men kommer de frem skriver jeg og ser om du har fået nogen
det helt iorden. håber de kommer frem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128