Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har dette skønne underlag som aldrig har været i brug kun vasket. Vi får det ikke brugt og det ligger bare derfor sælges det.
Nypris huskes ikke.
Køber betaler porto eller afhenter selv.
Byd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sesse89 skriver: Har dette skønne underlag som aldrig har været i brug kun vasket. Vi får det ikke brugt og det ligger bare derfor sælges det. Nypris huskes ikke. Køber betaler porto eller afhenter selv. Byd
Sofia24 skriver: Ej jeg spørg nok dumt men hvad er det til? Jeg har aldrig set det før...
Ej jeg spørg nok dumt men hvad er det til? Jeg har aldrig set det før...
Det kan f.eks bruges til hvis du har gulvtæppe og barnet spiser selv så i sted for at det hele er svinet til kan man nøjes med det og bare vask det af bagefter
Sesse89 skriver: Det kan f.eks bruges til hvis du har gulvtæppe og barnet spiser selv så i sted for at det hele er svinet til kan man nøjes med det og bare vask det af bagefter
Sofia24 skriver: Ahh okay - tak Har trægulve og klinker så det er heldigvis nemt at vaske af!! Men jeg skulle jo lige spørge for TÆNK NU hvis det var den ting jeg ikke vidste jeg ikke kunne leve uden....
Ahh okay - tak Har trægulve og klinker så det er heldigvis nemt at vaske af!! Men jeg skulle jo lige spørge for TÆNK NU hvis det var den ting jeg ikke vidste jeg ikke kunne leve uden....
Kender det Vi havde ellers snakket om at tage den med på familie besøg når det var men den kommer aldrig med alligevel
Skouboe skriver: Vi har et og vores familier og venner er ret taknemmelige for at vi slæber det med, når vi kommer til middag, da vores yngste smider mindst halvdelen af maden ned... den kan varmt anbefales.
Vi har et og vores familier og venner er ret taknemmelige for at vi slæber det med, når vi kommer til middag, da vores yngste smider mindst halvdelen af maden ned... den kan varmt anbefales.
Derfor håber jeg andre kan få glæde af det når vi ikk får det brugt.
Solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128