Er der nogen lækre damer med gode jader og lækker røv, på i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.093 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. november 2008

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2008

Monica

Lidt endnu er jeg her...

Anmeld

15. november 2008

Loggidut

jeg er i topform, mine jader er gode, og min røv har aldrig været mere lækker...

count on me!

Anmeld

15. november 2008

Susan1978

jeps jeg er her..

jader der har været under kniven og en fast spinnner røv , kan det blive bedre.. ??

Anmeld

15. november 2008

linemus

Jep! Er her nu, hvor I andre går i seng. Kværner kage i lange baner, så jeg arbejder på sagen om gode solide jader og mega lækker røv - det er jo relativt hvad man er til, ik?

Anmeld

15. november 2008

Susan1978

nej nej LIne jeg er her skam stadig..

har sat mit trådløse netværk til igen, så sidder i stuen med den bærbare og brændeovnen på fuld drøn... og en lille skål chips..

Anmeld

15. november 2008

linemus

ÅH det var godt susan, så er jeg ikke helt palle. Ih, du bliver flov over en lille skål chips... jeg har lige ædt fire stykker kage og har tre tilbage på tallerknen, så det er da vist mig, der skal være flov. Har spist aftensmad hos svigermor og hentet mine dejlige unger (svigermor ved morgenbordet: "hvornår henter du børnene i dag?" - mig: "det ved jeg ikke endnu... hvad skal I have at spise i aften?). Og der fik jeg lige en bande kage med hjem. Mums!

Aj, og ville gerne have en brændeovn. Sidder med tæppe og tyk trøje - her er pissekoldt.

Anmeld

16. november 2008

ka li ja

linemus skriver:

Jep! Er her nu, hvor I andre går i seng. Kværner kage i lange baner, så jeg arbejder på sagen om gode solide jader og mega lækker røv - det er jo relativt hvad man er til, ik?

fuck hvor er du go line. du lyder præcis lige som mig!!! vi er fantastiske til det der kur pis.....

Anmeld

16. november 2008

linemus

ka li ja skriver:

fuck hvor er du go line. du lyder præcis lige som mig!!! vi er fantastiske til det der kur pis.....

Ha ha ha.. kur... Det går sgu ikke så godt. Nej, jeg har erkendt at det er et umuligt tidspunkt lige nu at gøre noget som helst i den sunde retning, så både fornuftig spisning og løb, som jeg ellers var startet på, må vente til februar. Men så skal jeg altså også i form og have maven væk, så jeg kan være lækker strandsylfide til sommer.

Knus Line - og jeg mener for en gang skyld ikke kageform

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.