Wahuu!! Nu skal mor til fest!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. november 2008

ivfmarie

ALENE!! ingen børn, ingen mand! Klubfest i hundeklubben - med alt betalt! Skal jeg være fuld - det tror jeg!!

Jeg føler næsten at jeg er overpyntet.. men det er bare første gang i 100 år at jeg har haft tid til både at føntørre hår, stryge tøj, tage make up og parfume på!

Hvad skal I lave? Er I begyndt på julefrokosterne? Jeg syns weekender er uhyggelig stille herinde for tiden??

God lørdag fra en feststemt Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2008

Mary

God fest
Jeg kan slet ikke huske hvordan man fester......

Anmeld

15. november 2008

Loggidut

orrrrk.....heldige asen...jeg vil med...snøft...jeg vil med

Anmeld

15. november 2008

Susan1978

wauu god fest..

nææ ingen julefrokoster her endnu..

men det meste af dec er plastret med det stads..

Marie vi glæder os til at høre fra dig i morgen med rigtige hang overs..det har jeg bare ikke haft i flere år..

Anmeld

15. november 2008

linemus

Ej, hvor er jeg misundelig. Kan lige se Marolle for mig - dinglestiv og skraldgrinende 76.gif Der ville jeg gerne være lige nu.

Her er der ingen julefrokoster på tapetet. Jeg er totalt eneboer-taber-agtig, kender ingen og må kun lave projekt

Anmeld

15. november 2008

heaven

ej, det lyder bare hyggeligt - håber du har en fed aften og får givet lidt gazzz, hehe... har du mon dit zebra-sæt på???

her er det mig der sidder og kukkelure, men manden er ude at fulde sig... men egentlig er det rart med en sofa-aften for mig selv, så det er ok.... min "alene-julefrokost" er med arbejde, og først den 12 dec..... så er det mig der tager revance (staves???)

Jannie

Anmeld

16. november 2008

ka li ja

hva så min skat!!!
var det en kanon fest!?
er sgu lidt misundelig, jeg gad godt.....
men nu er min mor lige flyttet i ny lejl og har spurgt om hvornår hun skal passe ungerne. jubiii det blir godt. og så lige i odder, det er bare så nemt tæt på.
er du lidt tung i hovedet i dag så søde???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.