...
Jeg er mor til en dreng på 5, som ikke var "planlagt" så har ikke det store forstand på at teste, ægløsning mv. men jeg kan oplyse at jeg fik fjernet min spiral i September og har siden januar, holdt øje med min mens, samt forsøgt at holde øje med min ÆL, men syns det er forvirrende og de forskellige test på nettet viser lidt forskelligt.
Jeg har umiddelbart en 24 dages cyklus, og imellem 4-5 dages mens, men her forrige periode var på 22 dage, og sidste periode på 23 dage, og nu var jeg på min 24. dag igår, og skulle have haft min mens igår, så testede idag, men negativ (Kan alkohol i urinen fra igår påvirke en test iøvrigt??)
Det jeg så vil hører, er kan man regner med at man har en 24 dages cyklus, når man har haft det regelmæssigt i 4 måneder, så en på 22, en på 23 og nu en på ihvertffald 25 ?
Hvis jeg nu køber nogle ÆL test, hvornår skal jeg så teste?
Og hvilke sider på nettet kan evt. anbefales når man gerne sikre sig en evt. cyklus ÆL beregner..
Undskyld alle de spørgsmål, men er begyndt at blive lidt "øv" over det ikke rigtige virker og har jo "kun" være igang siden september, men tænker bare måske jeg ikke får læst mine ÆL rigtige og derfor ikke rigtigt rammer rigtigt....
Knus Katrine
Anmeld