Mavsen 36. uge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Tropez

Lotus86 skriver:

Så er der gået et par uger igen - hvor er det lige tiden bliver af?

Jeg har det stadig rigtig godt, og jeg nyyyyder at have barsel, men synes bare tiden den flyver, kan slet ikke følge med, men det også okay, for jeg kan snart ikke vente mere, nu må det godt snart være tid

Dog er diverse bekymringer desværre også begyndt at poppe frem jo tættere målet vi når, men det er sikkert meget normalt, tror bare det er ved at gå mere og mere op for mig, at vi faktisk snart står med en baby i armene

Nå - et par billeder fra de sidste par dage, bliver uden ansigt da mascaren har strejket lidt på det sidste 

Kæft en flot mavse du render rundt med, og nu er der godt nok ikke længe til at vi skal se vidunderet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Lotus86

Ellim skriver:

ejjhhh hvor går tiden pludselig hurtigt.. Og hvor ser du bare godt ud med den mave "på" - glæder mig til at s den lille (snart)

Tak Ja tiden flyver virkelig afsted

Håber det går godt med dig og, at du stadig holder modet oppe, det skal nok lykkes

Anmeld

22. maj 2011

Lotus86

Tropez skriver:

Kæft en flot mavse du render rundt med, og nu er der godt nok ikke længe til at vi skal se vidunderet

Tusind tak...

Og nej der er ikke længe til nu, det er helt fantastisk

Anmeld

22. maj 2011

morethanperfect

Lotus86 skriver:

Hihi... Jeg undskylder

Savner du maven så meget ?

Jaaa .. Virkelig meget 

Anmeld

22. maj 2011

Lotus86

morethanperfect skriver:

Jaaa .. Virkelig meget 

Men tilgengæld har du den skønneste basse i stedet for

Men kan egentlig godt lidt forestille mig at jeg vil få det på samme måde, synes jo det er super hyggeligt at være gravid

Anmeld

22. maj 2011

morethanperfect

Lotus86 skriver:

Men tilgengæld har du den skønneste basse i stedet for

Men kan egentlig godt lidt forestille mig at jeg vil få det på samme måde, synes jo det er super hyggeligt at være gravid

Ja bare vent .. .. Det en underlig tanke at man savner en så stor mave .. 

Anmeld

22. maj 2011

TheLittleOne

Lotus86 skriver:

Jeg har det stadig rigtig godt, og jeg nyyyyder at have barsel, men synes bare tiden den flyver, kan slet ikke følge med, men det også okay, for jeg kan snart ikke vente mere, nu må det godt snart være tid

Dog er diverse bekymringer desværre også begyndt at poppe frem jo tættere målet vi når, men det er sikkert meget normalt, tror bare det er ved at gå mere og mere op for mig, at vi faktisk snart står med en baby i armene

Nå - et par billeder fra de sidste par dage, bliver uden ansigt da mascaren har strejket lidt på det sidste 

Hvor er du bare smukkere end smuk  Jeg har haft barsel i 6 uger nu og der har selvfølgelig haft meget der skulle gøres klar, men nu er der ikke mere... Så jeg er også begyndt at kede mig lidt.

Skønt at høre du har det godt

Anmeld

22. maj 2011

Lotus86

TheLittleOne skriver:

Hvor er du bare smukkere end smuk  Jeg har haft barsel i 6 uger nu og der har selvfølgelig haft meget der skulle gøres klar, men nu er der ikke mere... Så jeg er også begyndt at kede mig lidt.

Skønt at høre du har det godt

Tusind tak, og i lige måde

Har kun haft 'rigtig' barsel siden 13. maj, forrinden var vi på ferie, så har ikke været hjemme så længe endnu, men det kan da også godt være at jeg begynder at kede mig når jeg har været 'hjemmegående' i længere tid

Anmeld

23. maj 2011

Najsen86

Nej hvor er du altså bare flot... og nu kommer guldklumpen snart ud

hvor skønt... glæder mig til jeg går på barsel om 5 uger

Anmeld

23. maj 2011

Ka+Ma=Be

Lotus86 skriver:

Din mave bliver bare flottere og flottere!

Og tænk at du allerede er så langt - nu er der ikke længe til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.