Mavsen 36. uge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.800 visninger
43 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Lotus86

Så er der gået et par uger igen - hvor er det lige tiden bliver af?

Jeg har det stadig rigtig godt, og jeg nyyyyder at have barsel, men synes bare tiden den flyver, kan slet ikke følge med, men det også okay, for jeg kan snart ikke vente mere, nu må det godt snart være tid

Dog er diverse bekymringer desværre også begyndt at poppe frem jo tættere målet vi når, men det er sikkert meget normalt, tror bare det er ved at gå mere og mere op for mig, at vi faktisk snart står med en baby i armene

Nå - et par billeder fra de sidste par dage, bliver uden ansigt da mascaren har strejket lidt på det sidste 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Nadia Foged

Ej en fin mavse

Men misunder lidt du synes tiden går så stærkt, jeg aner ikke hvordan jeg skal få tiden til at gå?? Jeg er sygemeldt nu, men barsel starter torsdag, synes tiden går sååååå langsomt

P.s . Skøn hund du har liggende i baggrunden - men jeg ved det godt MISUNDELSE ER EN GRIM TING

Anmeld

22. maj 2011

Lotus86

Nadia Foged skriver:

Ej en fin mavse

Men misunder lidt du synes tiden går så stærkt, jeg aner ikke hvordan jeg skal få tiden til at gå?? Jeg er sygemeldt nu, men barsel starter torsdag, synes tiden går sååååå langsomt

P.s . Skøn hund du har liggende i baggrunden - men jeg ved det godt MISUNDELSE ER EN GRIM TING

Tak

Skal lige siges at jeg stort set også laver noget hele tiden, har 3 veninder på barsel, så der er hele tiden nogen at være sammen med, den ene har lige født, så det er jo oplagt at bruge tid med hende og den skønne ny, den anden har lige været til kønsscanning - oplagt at shoppe babytøj, og den tredje er lige så langt som mig Men hvis jeg nu bare gik derhjemme og kukkelurede, så ville jeg helt sikkert heller ikke synes tiden gik stærkt...

Anmeld

22. maj 2011

otlitrom

Hvor er du smuk altså!! Og så har du stadig dine slanke stænger, og en af de flotteste maver! Kan du høre misundelsen?

Vi er meget snart i mål, Gud hvor jeg glæder!

Smuk med smuk på!

Anmeld

22. maj 2011

Nadia Foged

Lotus86 skriver:

Tak

Skal lige siges at jeg stort set også laver noget hele tiden, har 3 veninder på barsel, så der er hele tiden nogen at være sammen med, den ene har lige født, så det er jo oplagt at bruge tid med hende og den skønne ny, den anden har lige været til kønsscanning - oplagt at shoppe babytøj, og den tredje er lige så langt som mig Men hvis jeg nu bare gik derhjemme og kukkelurede, så ville jeg helt sikkert heller ikke synes tiden gik stærkt...

Ja det kan self være derfor (: Men må være skønt .. Jeg har også en del veninder der har børn osv, men de bor langt væk fra mig Så bruger jo ikke rigtig tid med nogle hvor jeg bor, fordi mange tager afstand når man bliver gravid, fordi man ikke er det samme sted i livet

Så bruger jo meget tid hjemme selv, fordi mine gode venner og veninder bor på fyn

Anmeld

22. maj 2011

Nynne88

Sikke en flot mave .

Anmeld

22. maj 2011

Rebecca55

Sikke en flot mave og hold op du bære den flot...

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

Wooow - du er bare flot søde, sikke en smuk smuk mave

Anmeld

22. maj 2011

Lotus86

kitty skriver:

Hvor er du smuk altså!! Og så har du stadig dine slanke stænger, og en af de flotteste maver! Kan du høre misundelsen?

Vi er meget snart i mål, Gud hvor jeg glæder!

Smuk med smuk på!

Tak søde du... Og du har da bestemt ikke har noget at være misundelig over

Anmeld

22. maj 2011

Lotus86

Nadia Foged skriver:

Ja det kan self være derfor (: Men må være skønt .. Jeg har også en del veninder der har børn osv, men de bor langt væk fra mig Så bruger jo ikke rigtig tid med nogle hvor jeg bor, fordi mange tager afstand når man bliver gravid, fordi man ikke er det samme sted i livet

Så bruger jo meget tid hjemme selv, fordi mine gode venner og veninder bor på fyn

Øv - det må altså også være hårdt at miste veninder bare fordi man er gravid, men det siger mere om dem end dig, og er helt sikkert ikke dit venskab værd, selvom det er hårdt alligevel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.