Hvordan sætter jeg smileys ind???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Sanse

Ja, det kan godt være jeg er total tungnem nu... men hvordan gør man /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12372.gif" alt="" />

Jeg kan godt sætte de almindelige ind tror jeg, men dem jeg selv har lagt ind kan jeg ikke få frem... det ser bare sådan her ud::: /media.baby.dk/images/StoredImages/15/154803.gif" alt="" />

Håber der er en venlig sjæl der lige vil hjælpe mig

Knuser Sanni.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Darling<3

Sanse skriver:

Ja, det kan godt være jeg er total tungnem nu... men hvordan gør man /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12372.gif" alt="" />

Jeg kan godt sætte de almindelige ind tror jeg, men dem jeg selv har lagt ind kan jeg ikke få frem... det ser bare sådan her ud::: /media.baby.dk/images/StoredImages/15/154803.gif" alt="" />

Håber der er en venlig sjæl der lige vil hjælpe mig

Knuser Sanni.

What?? Der er ingen smiley's at se på min skærm..

Kan se en Tricker??

Du har dine smiley's i højre side, lige ved siden at tekst-boksen, du klikker bare på den du gerne vil have, og så skulle den komme frem

Anmeld

22. maj 2011

Sanse

Ja jeg trykker bare på dem jeg selv har lagt ind, altså uploadet inde i smileys-centralen over i højre side når jeg skriver herinde

Har jeg uploadet dem forkert mon

Det her er en jeg selv har uploadet : /media.baby.dk/images/StoredImages/15/154547.gif" alt="" />

Det her er en almindelig:

Mærkeligt...

Anmeld

22. maj 2011

Darling<3

Sanse skriver:

Ja jeg trykker bare på dem jeg selv har lagt ind, altså uploadet inde i smileys-centralen over i højre side når jeg skriver herinde

Har jeg uploadet dem forkert mon

Det her er en jeg selv har uploadet : /media.baby.dk/images/StoredImages/15/154547.gif" alt="" />

Det her er en almindelig:

Mærkeligt...

Jeg ved ikke hvordan du kan gøre det forkert..

Vil du oploade eller bare hente??

Jeg kan se den normale du har lavet, men ikke den anden..

Anmeld

22. maj 2011

Sanse

hmm mærkeligt jeg har bare uploadet dem almindeligt

Det må være fordi det er nogle store smileys så /media.baby.dk/images/StoredImages/15/154773.gif" border="0" align="absmiddle" />

Tak fordi du prøvede at hjælpe mig

Knuser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.