? bøjle af højstolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2008

Rasmine

MariaE skriver:

mja.... ikke endnu, men har tænkt tanken60.png
Kan dog huske jeg læste et sted om en knægt der var drattet ned af sin stol og havde smadret fortænderne....og han får jo altså ikke nye tænder før om 5-6 år...så ret synd60.png

Men der er da altid risiko for at de kan falde ned af ét eller andet, uanset om det er høj stol, eller sofa el. lign?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2008

Susan1978

JA Emil kan godt komme op og ned af en trip trap stol uden bøjle og sidder skam fint på den og som i nok har set så blir den også brugt som springbræt til at kravle op på spisebordet.

Men han sidder faktisk ikke pt i sin trip trap, men i stolen fra Ikea, for den er bare så rar at rengøre og vi har ikke mad og ting ud over hele spisebordet..
her kan vi sgu smide hele stolen i opvaskeren når den blir klam nok.. , total nice opfindelse også til så få penge.

Susan

Anmeld

15. november 2008

linemus

JA Emil kan godt komme op og ned af en trip trap stol uden bøjle og sidder skam fint på den og som i nok har set så blir den også brugt som springbræt til at kravle op på spisebordet.

Men han sidder faktisk ikke pt i sin trip trap, men i stolen fra Ikea, for den er bare så rar at rengøre og vi har ikke mad og ting ud over hele spisebordet..
her kan vi sgu smide hele stolen i opvaskeren når den blir klam nok.. , total nice opfindelse også til så få penge.

Susan

Det var da en genial ide - hvorfor har jeg aldrig tænkt på det...?

Anmeld

15. november 2008

linemus

Vi har ikke taget bøjlerne af endnu. Jeg er bange for de falder ned, eller der bliver et værre postyr, fordi de selv begynder at kravle ned midt i maden. De har dog længe kravlet op i stolene selv - især, når vi ikke lige er der, og der jo også farligt... Hm... ved ikke lige...

Anmeld

15. november 2008

linemus

Ha haa, har lige kigget billeder af Sebastian. Det sidste billede jeg har, hvor han sidder i tripp trapp stolen med bøjle på, er en måned efter hans 2 års fødselsdag!!!

Hønemor

Anmeld

16. november 2008

ka li ja

linemus skriver:

Ha haa, har lige kigget billeder af Sebastian. Det sidste billede jeg har, hvor han sidder i tripp trapp stolen med bøjle på, er en måned efter hans 2 års fødselsdag!!!

Hønemor

jamen sådan var det sikkert også her. men så var der jo også styr på dem,..... det er der jo ikke en skid nu 76.gif

Anmeld

16. november 2008

Nadi

Anja skriver:

Vi har i dag taget bøjlen af Elias´ triptrap. Han har de sidste uger heller villet sidde på en alm stol så nu prøver vi at gøre hans egen stol attraktiv igen. Han kan godt selv kravl op, men har ikke helt fundet teknikken i at kravle ned endnu, så han beder om hjælp, når han skal ned.

Er der andre, der har taget bøjlen af ?? Hvad er i så fald jeres erfaringer ?

Anja

Bøjlen er stadig på Olivers stol, og det er den af den simple grund at da han sad på sin kusines stol hvor den er fjernet tog han den lige på hovedet ned i gulvet Så herhjemme bliver den på indtil han kan sidde på kusinens uden at skvatte ned fra den.

Anmeld

16. november 2008

Marco2

Herhjemme er der ikke længere bøjle på stolen. Den kom væk for 3-4 uger siden og det går rigtigt fint. Hun kravler nu selv op og ned af stolen.

VI har arvet en trip trap.

I vuggestuen har hun heller ikke længere bøjle på sin stol.

AG

Anmeld

16. november 2008

linemus

ka li ja skriver:

jamen sådan var det sikkert også her. men så var der jo også styr på dem,..... det er der jo ikke en skid nu 76.gif

Næ overhovedet ikke - suk...

Det er nu ikke fordi der er så meget styr på pigerne. Især Nanna er slem - når hun er færdig med at spise, vil hun bare ned, og er man der ikke lige med det samme, så rejser hun sig da bare op. Så kigger man lige og så stor hun der oppe i højstolen og klappen Det mener jeg godt nok ikke Sebastian kunne, men han havde selvfølgelig også nogle federe lårbasser, end hun har.

Anmeld

16. november 2008

ka li ja

linemus skriver:

Næ overhovedet ikke - suk...

Det er nu ikke fordi der er så meget styr på pigerne. Især Nanna er slem - når hun er færdig med at spise, vil hun bare ned, og er man der ikke lige med det samme, så rejser hun sig da bare op. Så kigger man lige og så stor hun der oppe i højstolen og klappen Det mener jeg godt nok ikke Sebastian kunne, men han havde selvfølgelig også nogle federe lårbasser, end hun har.

har nanna den til at sætte fædderne på, hun kan nå?
arthur har nemlig aldrig prøvet at kravle op, og jeg tror det er fordi han ikke har haft den der fod støtte at sætte fra på..
så kunne du da prøve at fjerne den og se om det hjalp på at rejse sig op i stolen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.