nutche skriver:
jeg vil mene at netop fordi ts. er i tvivl så må hun gerne. og uanset tvivl eller ej, så må hun gerne nægte ham det indtil sagen har været i statsforvaltningen. der kan jo være en grund til at ts. ikke ønsker ex i sit hjem, så der kan statsforvaltningen hjælpe med den rigtige løsning.
det sagt så tror jeg sagen her rummer meget mere end hvad der lige står, og jeg tænker om ikke ex har et problem af en art siden han kun ringer med alt det negative.
men til sagen. jeg ville meget håbe at en afgørelse kunne fremskyndes, så den lille pige kan få sig en far, og indtil da ville jeg nok også vælge at nægte ex mulighed for besøg. (igen fordi jeg tror der er langt mere i denne sag end det der lige står)
Lone
Så sandt som det er sagt. Men det er jo også minimalt hvor interesseret han er, men det skal man nok kende resten af historien for at kunne forstå 
Og det er jo bestemt ikke fordi jeg ikke ønsker min datter skal have en far i sit liv, for det mener jeg da hun fortjener. Men jeg synes også det er svært at skulle have ham rendende, med den fortid vi har sammen. Fortiden skal ikke bestemme om hun skal se sin far, håber da for alt i verden hun vil kunne se ham meget, så hun ved hun har en far. Men hans holdning erjo at han skal bo i usa og så komme en gang med flere måneders mellemrum, og det synes jeg jo er forkert, skal han se hende skal det også være ordenligt, forstå mig ret
og til lone: Ja der ligger mere bag end der lige står skrevet, siden jeg fandt ud af jeg var gravid har jeg ikke haft andet end problemer med det.. Var desværre lidt forberedt på det da jeg fandt ud af jeg var gravid.. Men er slet ikke sikker på det er ham, bare en fornemmelse jeg har, men som sagt den slags skal være sikkert !
og når han ikke kan snakke ordenligt til mig, og vi kan snakke ordenligt sammen om tingene kan jeg ikke helt se hvorfor jeg skal gøre ham en masse tjenester i den her forbindelse, når hans eneste egentlige kommentar er hun vil have det bedre med ham.
.. og da vi ikke har boet sammen får jeg automatisk forældremyndigheden og vil da gerne kunne snakke med ham om ting osv, men synes bare det er svært når jeg ikke er sikker på det er ham 
Men forstår godt folks holdninger om at jeg bør lade ham se hende, men man skal nok kende lidt mere til det hele for at forstå
følte mig bare fortvivlet 
Anmeld