Børnebidrag???!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Det er til barnet underholdning, samt praksis..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Min eks og Jeg er uenige om hvorvidt de 1193,- kr jeg får pr mdr fra ham, de skal bruges på tøj til hende???Så nu spørger jeg Jer, damer. Hvad er det præcist de penge skal gå til...

Det bestemmer du helt og holdent. Hos mig indgår de bare i vore budget

Anmeld

22. maj 2011

Carina1977

Min søns far har gordt nok aldrig stillet spørgsmålstegn ved, hvad de penge går til. han er da udemærket godt klar over, at børn koster penge.

Sig til ham at pengene går til jeres fælles barn, og at det han betaler kun dækker en meget lille del af, hvad et barn reelt koster.

Anmeld

22. maj 2011

PsychedeliC

Carina1977 skriver:

Min søns far har gordt nok aldrig stillet spørgsmålstegn ved, hvad de penge går til. han er da udemærket godt klar over, at børn koster penge.

.

Jeg ville gerne lave en tommel op til den men det kan jeg ikke

Anmeld

22. maj 2011

PsychedeliC

PsychedeliC skriver:

Jeg ville gerne lave en tommel op til den men det kan jeg ikke

Sorry, total forvirrelse her . Det er noget tid siden jeg har været på baby så er lidt utrænet i hvordan man gør de forskellige ting

Anmeld

22. maj 2011

Carina1977

PsychedeliC skriver:

Sorry, total forvirrelse her . Det er noget tid siden jeg har været på baby så er lidt utrænet i hvordan man gør de forskellige ting

Haha det er fordi når du citerer skal du lige klikke på boxen først, inden du klikker på en smiley.....ellers ryger det ned i citatet

Anmeld

29. maj 2011

Leneur

Baagøe skriver:

Det bestemmer du helt og holdent. Hos mig indgår de bare i vore budget

Også her. For det er da svært lige at se, nå nu er det pengene fra far(kommunen, for han betaler ikke noget men får bare mere gæld til kommunen) vi lige bruger på et stykke tøj, sko, bleer osv., osv.

Anmeld

13. juni 2011

Pige2009

Leneur skriver:

Også her. For det er da svært lige at se, nå nu er det pengene fra far(kommunen, for han betaler ikke noget men får bare mere gæld til kommunen) vi lige bruger på et stykke tøj, sko, bleer osv., osv.

Jeg plejer som regel at spare dem op. I hvert fald bliver de 500 kr. sat til side til Lauras to opsparinger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.