Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De skal vel gå til hende, tøj/sko, bleer mad, bidrag til diverse udgifter du har i forbindelse med jeres fælles barn
mad tøj sko bleer osv
ting til den bette
Anonym skriver: Min eks og Jeg er uenige om hvorvidt de 1193,- kr jeg får pr mdr fra ham, de skal bruges på tøj til hende???Så nu spørger jeg Jer, damer. Hvad er det præcist de penge skal gå til...
Min eks og Jeg er uenige om hvorvidt de 1193,- kr jeg får pr mdr fra ham, de skal bruges på tøj til hende???Så nu spørger jeg Jer, damer. Hvad er det præcist de penge skal gå til...
de er en hjælp til dig for alt det du køber til hende vil jeg mene
Det er jo penge faderen skal betale, da du har alle udgifter forbundet med jeres barn, men hvad du bruger pengene til, skal du ikke stå til regnskab for overfor nogen, så længe jeres barn har, hvad det har brug for.
det er til ALT - bleer - mad - legetøj - tøj - dagpleje osv osv
han kan IKK blande sig i hvordan du bruger pengene
De eks har ingen krav på at vide hvad du bruger de penge på. Det er dine og kun dine. Du får de penge, fordi det er der dig som har alle udgifter til jeres fællesbarn.
Hertzum77 skriver: De eks har ingen krav på at vide hvad du bruger de penge på. Det er dine og kun dine. Du får de penge, fordi det er der dig som har alle udgifter til jeres fællesbarn.
Helt enig
Lige præcis - det rager ikke ham hvad de bliver brugt til, og du har ikke krav på at fortælle det. Så længe jeres barn har alt hvad det skal bruge, så er det sådan det skal være
Han har ikke krav på at vide hvad du bruger de penge til. Uanset om det er penge fra ham eller ej. Mit barns far prøver også hele tiden at få at vide hvad jeg bruger mine tilskud til og han siger også at han skal have nogle af penge hvilket er helt ude i skoven. Jeg har ALLE udgifter til vores søn og han betaler ikke engang børnepenge.
De penge du får skal bruges til ALT. Også til dig selv hvis du f.eks har lagt ud for noget til jeres datter for dine penge. Jeg bruger tit alt for mange penge på mit barn og så de tilskud jeg får hjælper mig med at komme på rette vej igen hvis du forstår mig. Derved har mit barn alt hvad det skal bruge og mangler intet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128