Moms skriver:
Tillykke baby12dec!
jeg er sat til den 13. dec - så må vi se, hvem der kommer først :-)
Jeg har haft let kvalme, der startede et par uger efter positiv test (3 dage før forventet menstruation). Kun i sidste uge, som er uge 11, begyndte jeg at kaste op. Det sker aldrig i weekenden og jeg tror, det er fordi jeg sover længe - bare en teori. Men det var jo nu, det skulle begynde at aftage, så det er lidt træls.
Men mine bryster har været ømme og spændte hele tiden og er det endnu. Især når jeg rejser mig fra sengen om morgenen og de skal til at "hænge" selv. Jeg er normalt a eller b, så det er ikke fordi de er så store :-)
Min mave er enorm. Om aftenen ligner jeg én i 5-6 måned og har svært ved at skjule den, selvom jeg foretrækker at vente med at fortælle hemmeligheden. Jeg er altså meget oppustet og det bliver værre i løbet af dagen. Til gengæld har jeg kun taget 1-1½ kg på.
Jeg har læst, at man kan døje med forstoppelse, men det mener jeg nu ikke det er, når jeg har normal afføring. Jeg er pænt slank og troede jeg skulle have sådan en fin lille topmave, men ligner bare en tønde 
øv
Skal til NF-scanning den 8. juni og første jordmoder ugen efter.
Moms
Jeg er også sat til d. 13. december, har også døjet med let kvalme og er også først begyndt at kaste op i sidste uge.. Jeg havde lige satset på at gå bedre tider i møde, men kvalmen er bare blevet meget mere intens nu.. ØV!
Jeg er 22 og venter mit 1. barn. Jeg bor i kbh!