En herlig update herfra : D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Holm88

Hej alle skønne skøre skruk tøser (som jeg selv)

Snakkede i tlf med kæresten igår, hvor jeg sagde jeg var til fest med en gravid (han kender hende også) og hun havde bare en dejlig rund mave, og så sagde jeg til ham at jeg bare var SÅ skruk og at jeg godt gad det var  mig der var med rund mave...

Han sagde at han også bare er helt vildt skruk, men at hans fornuft er lidt mere velbevaret end min

MEEEEN! Så sagde jeg til ham at der går jo en evighed før det bliver vores tur, men der sagde han nej der går nok ikke så længe, så spurgte jeg om vi skulle prøve næste "hjemmeperiode" som er til november, det kunne nok godt tænkes sagde han Weee, så kan man se lys for enden.

Jeg sagde så for "sjov" til ham at der kunne jo godt gå lidt tid inden man bliver gravid så om vi ikke bare skulle prøve her når han kommer hjem om 2 uger, til det svarede han så at jeg er fandme så frugtbar som noget kan blive MEN at det kunne vi jo lige snakke om YES YES YES!

Ej jeg glæder mig SÅ meget og ville lige dele det med jer herinde..

Ha en dejlig søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Brei87

hvor er det dejligt

ville ønske min kæreste var ligesådan... men der går nok noget tid endnu, inden han kommer til det punkt

Anmeld

22. maj 2011

B&J

ej hvor fantastisk held og lykke med PB når kæresten kommer hjem

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

Ihh, hvor skønt altså

Sidder med kæmpe smil på, kan selv huske følelsen, da PB blev skudt igang - og fra nu af bliver det kun bedre og bedre

Rigtig meget held og lykke med PB - håber I kommer igang, når han kommer hjem

Anmeld

22. maj 2011

sismofutten

Ihh, hvor er det dejligt for Jer - som en anden skriver, kan jeg også selv huske følelse da vi besluttede os for at gå i gang med at få en lille en, så nyd du det endelig :-)

Anmeld

22. maj 2011

Holm88

Taaak hvor er i søde alle sammen

Anmeld

29. maj 2011

metski83

Skønt

Jeg prøvede også at overtale min kæreste længe.

Så i julen efter en julefrokost,   sagde jeg for sjovt til min lillebror, mens min kæreste var der. At vi jo skulle igang med at lave en baby efter nytår.

Min lillebror spurgte om det var rigtigt, og sagde så at det måtte han så spørge min kæreste om.

Så sagde min kæreste ja, den var god nok (Vi havde ikke aftalt det, jeg havde kun "plaget" ham)

Jeg rejset mig op fra sofaen hvor jeg lå, for jeg troede han tog pis på mig.

Spurgte om han mente det, ja det gjorde han.

Så sagde jeg, at så kunne jeg jo stoppe med  p pillerne når jeg var færdig med den bliserpakning jeg var igang med, og det var han med på

Han havde fået et par snaps eller to, så tænkte jeg skulle lige høre ham dagen efter for at være sikker.

Da vi kom i seng kunne jeg ikke sove, tænk at nu var han med på projekt baby.

Dagen efter spurgte jeg ham så om han mente det, og det gjorde han.

Jeg var så lykkelig.

Nu venter vi bare på at det lykkedes

Anmeld

29. maj 2011

Holm88

metski83 skriver:

Skønt

Jeg prøvede også at overtale min kæreste længe.

Så i julen efter en julefrokost,   sagde jeg for sjovt til min lillebror, mens min kæreste var der. At vi jo skulle igang med at lave en baby efter nytår.

Min lillebror spurgte om det var rigtigt, og sagde så at det måtte han så spørge min kæreste om.

Så sagde min kæreste ja, den var god nok (Vi havde ikke aftalt det, jeg havde kun "plaget" ham)

Jeg rejset mig op fra sofaen hvor jeg lå, for jeg troede han tog pis på mig.

Spurgte om han mente det, ja det gjorde han.

Så sagde jeg, at så kunne jeg jo stoppe med  p pillerne når jeg var færdig med den bliserpakning jeg var igang med, og det var han med på

Han havde fået et par snaps eller to, så tænkte jeg skulle lige høre ham dagen efter for at være sikker.

Da vi kom i seng kunne jeg ikke sove, tænk at nu var han med på projekt baby.

Dagen efter spurgte jeg ham så om han mente det, og det gjorde han.

Jeg var så lykkelig.

Nu venter vi bare på at det lykkedes

ej en skøn historie Sender en masse baby støv til dig

Anmeld

30. maj 2011

metski83

Tak for det. Og Forhåbenlig lige om lidt til mig også :-)

Anmeld

30. maj 2011

SussieThyssen

Ann88 skriver:

Hej alle skønne skøre skruk tøser (som jeg selv)

Snakkede i tlf med kæresten igår, hvor jeg sagde jeg var til fest med en gravid (han kender hende også) og hun havde bare en dejlig rund mave, og så sagde jeg til ham at jeg bare var SÅ skruk og at jeg godt gad det var  mig der var med rund mave...

Han sagde at han også bare er helt vildt skruk, men at hans fornuft er lidt mere velbevaret end min

MEEEEN! Så sagde jeg til ham at der går jo en evighed før det bliver vores tur, men der sagde han nej der går nok ikke så længe, så spurgte jeg om vi skulle prøve næste "hjemmeperiode" som er til november, det kunne nok godt tænkes sagde han Weee, så kan man se lys for enden.

Jeg sagde så for "sjov" til ham at der kunne jo godt gå lidt tid inden man bliver gravid så om vi ikke bare skulle prøve her når han kommer hjem om 2 uger, til det svarede han så at jeg er fandme så frugtbar som noget kan blive MEN at det kunne vi jo lige snakke om YES YES YES!

Ej jeg glæder mig SÅ meget og ville lige dele det med jer herinde..

Ha en dejlig søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.