Spøgelser, ånder eller havd man nu vil kalde det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. november 2008

Nadi

Tror I på det?? Jeg kom til at snakke med nogle fra min klasse om det og vi havde meget forskellige meninger om det her emne. Kunne godt tænke mig at høre om I tror på der er mere mellem himmel og jord??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

Loggidut

hvad tror du selv....behøver jeg fortælle dig om de ting jeg har billeder af og har oplevet her i hytten?

jeg tror på det!

Anmeld

14. november 2008

Nadi

Nej jeg ved hva dit syn er på det, og jeg deler den med dig. Jeg tror på at der er ånder og nogle mennesker er modtagelig for deres signaler.

Jeg tror dog også på at der er folk som vil udnytte mennesker i sorg og påstår at de kan se, føle eller høre ånder.

Jeg har altid godt kunne tænke mig at komme til en der er modtagelig for deres signaler. Og jeg ville ikke sige noget som helst som kan lede dem på sporet af dem jeg vil snakke med.

Har du forresten haft "besøg" for nyligt Slogs???

Anmeld

14. november 2008

Loggidut

nej...og dog, for jeg har jo stadig min lille trampende ven på loftet når jeg går i bad! men ud over det, så er her ro...

men jeg hygger mig jo lidt med det alligevel...

min nye svigerdatter, er bestemt ikke troende, men hun kiggede sgu lidt sjovt da jeg viste hende billederne!

hmmm, nej kvarksalvere dem har vi for mange af

Anmeld

15. november 2008

Nadi

Uh ha, hvor hygsomt med sådan en ven der kommer forbi når du er i bad. Kunne du ikke tænke dig at vide hvem det er??

Anmeld

15. november 2008

Loggidut

jeg har tænkt over det...men niks, i mit sind ved jeg da godt hvem det er, jeg ved jo lige som hvem der har boet her i huset igennem mange generationer...og der er ingen her som jeg ikke kan leve med! så nej, jeg hygger mig med det jeg tror...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.